Foto bij Chapter 27  || Melanie Kaya Black

LEES AUB DE SPOILER

Bij drie verschillende reactie's ga ik sneller verder (Wel iets meer dan alleen "Snel verder) :D

Liam komt steeds dichter naar mij toe. Ik zet geen stappen achteruit maar blijf wel naar het gras kijken. Ik kan het nog steeds niet beseffen.
"Melanie?" vraagt Liam.
Ik knik maar staar nog steeds naar het gras. Ik voel hoe zijn hand onder mijn kin terecht komt en hij mijn hoofd zachtjes omhoog tilt.
"Can you ever forgive me?"
Weer knik ik. Tuurlijk kan ik het hem wel vergeven, alle gevoelens die er waren... Nee die er zijn, zijn niet gespeeld, die zijn echt en niet zo moeilijk aan de kant te schuiven, tenzij...
"Liam, what you did with me, the feelings and the kisses were the real?"
Liam kijkt me met grote ogen aan, zoals ik al dacht dus, ze waren niet echt.
"Melanie.. I" begint hij maar ik kap hem halverwege af.
"No I understand. I need to go."
Ik kijk Liam nog een keer aan en loop dan langs hem richting mijn hut toe.
Ik voel hoe zijn hand zich om mijn pols sluit en hij trekt mij terug. Ik draai me snel om en tranen verlaten opnieuw mijn ogen. Alleen voel ik nu hoe hij zijn zachte lippen tegen die van mij aandrukt. Ik blijf even verstijft staan, maar al snel zoen ik hem terug. Veel te snel trekt hij zich langzaam weg.
"Melanie, yes everything was real. The kisses, the feelings everything."
Ik glimlach naar hem en hij doet zijn armen om mij heen. Mijn hoofd leg ik tegen zijn borst aan.
"But you forgave me?"
Een glimlach komt op mijn gezicht te staan.
"Mmm.. Maybe. I don't know it jet. You need to do your best to make me forgive you."
Even grinnik ik maar ik kijk al snel omhoog naar Liam's gezicht. Het staat ernstig.
"Heej, I'm just teasing you." Zeg ik en prik met mijn vinger in zijn buik.
Eerst verschijnt er een glimlach op zijn gezicht.
"Oh you're so gonna pay for yhis." zegt hij vervolgens.
Zodra ik kan, haal ik zijn armen van me af en zet het op een lopen. Al snel heeft Liam mij te pakken en vallen we in het gras. Ik kom niet meer bij van het lachen, Liam's rode gezicht maakt het er ook niet bepaald makkelijker op.
Zijn bruine ogen kijken mij aan en voor de zoveelste keer deze middag drukt hij zijn warme lippen op die van mij.

Ik ben van plan om een nieuw verhaal te schrijven..
Laat even weten welke jullie het leukste vinden



~SaveYou~
Zodra ik het klas lokaal in loop, draait iedereen zich om en staart naar mij.
“Where are you looking at?”
Is mijn eerste reactie, maar de man die bij het bord staat had ik nog niet opgemerkt.

Till my 15th I was ‘Normal’. Look at me now
~Lucy Grace Greenwood





Of:

One way to hell

He can be arrogant, but so am I,
He might be so hard as stone, but I am harder,
He isn’t showing his feelings, but I let them see I don’t have them,
He may think he is the best, but I’m gonna let him see what kind of kid he is.


Celina Rowena Gaunt is een vijfde jaars student aan Hogwart Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus. Samen met haar beste vrienden probeert ze er zo een leuk mogelijke tijd van te maken.
Alleen is dit jaar een zwaar jaar voor haar. Ze komt achter allemaal dingen waar ze soms van zou willen dat ze er nooit achter was gekomen.


Ze heeft er haar nummer een prioriteit van gemaakt, Slytherins een zwaar jaar te geven. Voor Draco Malfoy en zijn groep pakt ze met haar vrienden vaak.



Reageer (4)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen