Foto bij Zayn Malik

reacties?

"Niall, eet jij wel?" Niall geeft geen antwoord. Hij kijkt naar iets wat naast me is en stort in. Ik vang hem nog net op voor de grond. Hij lijkt het niet te merken. Ik til hem op en draag hem weer naar het bad. Daar leg ik hem in. Ik loop weer naar de slaapkamer en plunder mij bed. alle kussens, mijn deken en vliesdekens die ik kan vinden breng ik naar de badkamer. Ik loop de badkamer weer uit en loop meteen door naar Niall's kamer. Daar plunder ik zijn bed. Met alle kussens, (vlies)dekens en Ted. Niemand weet dat Niall nog met een knuffel slaapt. Behalve ik. Niall en ik ben altijd al beste vrienden geweest. Sinds de x factor. Maar toen werden wij slaafjes van de drugs en ik moet nu een jointje hebben. Nu niet. Niet aan denken. Eerst Niall helpen. Als ik terug ben in mijn badkamer zie ik dat Niall zijn ogen open heeft gedaan. Hij wil opstaan, maar ik hou hem tegen. "Blijf maar liggen." Ik pak een deken, leg hem op de vloer goed en til Niall op. Niall weegt niks. Dat voelde ik al net toen ik heb opgetild om hem in de badkamer te krijgen. Maar de weegschaal gaf 40 kilo aan. 40 KILO. dit kan toch niet zo verder. Hij heeft hulp nodig. Nadat ik van het bad een bed heb gemaakt til ik Niall er weer in en dek hem toe. Hij valt meteen in slaap. Ik strijk het haar uit zijn gezicht. "Ik ga je helpen. Hoe dan ook."

Reageer (3)

  • Paardenvriend

    Wajoo ik ben veel aangekomen in 8 maanden tijd!
    8 maanden geleden was ik 47 en nu ben ik 51!!
    ):

    7 jaar geleden
  • Niallerslove

    En nu ook écht helpen..

    7 jaar geleden
  • Paardenvriend

    Wow... 40.. OMG dan weeg ik meer dan hem.. 47 :P

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen