Iets over 8: Ondertussen heb ik de chauffeur al herkend en weet dat het Jill haar oudoom is.
Ook zijn we in Waalre beland en Owen Jill en ik stappen uit en bellen aan bij Rein. Eerst doet er niemand open en duurt het lang voordat er iemand komt maar dan doet een meisje open met een slaperig gezicht. Jill kijkt meteen boos, Owen en ik weten dat het Rein zijn zus is maar Jill weet dat niet. We vragen of Rein al klaar is en daar komt net Rein van de trap afgestrompeld met een grote Koffer ik dacht dat Owen en Ik al veel bij hadden maar ik weet nog niet wat Rein van plan is hoor. Rein stapt op Jill af en feliciteert haar met drie kussen en geeft haar een dikke knuffel wanneer die knuffel wel heel erg lang duur zegt Jill: ' Rein ik denk dat je me nu wel mag loslaten en Owen en Fleur moet begroeten.' Rein wordt rood laat Jill los en zegt:' sorry het ging automatisch. Hey Owen en hij geeft Owen een handdruk. Hey Fleur en ook mij geeft hij een knuffel.'

8.15; Als we weer in de limo zitten haalt Rein een taart te voorschijn.
'Voor jou Jill een van mijn cadeautjes.' zegt Rein
'ETEN AANVALLEN.' roept Jill
'Jullie lijken soms zoveel op elkaar.' zegt Owen en hij kijkt naar Rein en Jill die beginnen te lachen
'Hier Fleur hier Owen jullie taart voordat hij op is.' zegt Rein en hij bied ons een stuk taart aan
'Nee bedankt.' zeg ik en zie dat Owen en Jill al aan hun deel zijn begonnen.
'Nou dan is er alleen maar meer voor ons Fleur wat jammer zeg' zegt Rein
'Fleur eet je wel genoeg' vraagt Jill
'Natuurlijk ik heb nog gewoon geen honger het is net 8 uur geweest mensen. Waar gaan we nu heen' zeg ik
'UNS MOOIE GOOR.' zeggen Rein en Owen tegelijk op de manier dat Daan het zou uitspreken
Jill en ik beginnen te lachen en daar gaan we dan weer rijden. De rit duurt ongeveer ander half uur en iedereen weet dat het gezellig wordt met Rein Owen en Jill in een limo.

9. 45: Eindelijk in Goor beland na buikpijn van het lachen en overal drinken op je kleren gaan we Daan ophalen.
Daar staan we dan met zijn 4e voor de deur en niemand doet open we bellen Daan en het huisnummer maar niemand neemt op. Dan horen we kreten uit de tuin. Owen en Rein beginnen te roepen: 'hé jongens Owen en Rein hier doe die voordeur is open!' Dan doet Sam het jongere broertje van Daan open en hij zegt: Daan is nog niet klaar hoor ik heb hem nog niet gezien vanochtend die licht vast nog in bed.' 'Oké ik heb een plan laten we naar boven rennen Daan zijn kamer in en dan op zijn bed springen met zijn alle.' zegt Rein. Dus we doen dat we rennen naar boven naar Daan zijn kamer en springen op zijn bed en roepen: Daantje je was ons toch niet vergeten Daantje schatje wakker worden. pak je spullen.
Daan wordt wakker en schrikt van ons hij begint te lachen stapt uit bed pakt zijn spullen en zegt: 'Oké Owen Rein pak even mijn Onderbroek en mijn kussen en slaapzak. Jill Fleur ik kom jullie zo begroeten maar ik kleed me eerst even om.'
'lekker sixpack Daan we zagen hem wel.' roept Jill
'Niet verkeerd hoor Daan.' roep ik
We horen een lach uit de badkamer horen en we ploffen op Daan zijn bed terwijl de jongens zich klaarmaken om te gaan.

Reageer (2)

  • PlsMainiac

    OEH EN DAARNA NAAR NILSJE
    XX SNEL DOOR

    1 decennium geleden
  • UrWishhx

    HAHAHA IK HAD SWS EEN FOTO GETROKKEN WAN DIE SIXPACK GEWOON JA ;P X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen