Foto bij Niall Horan

"Wie ben jij en wat heb jij met Liam gedaan?" "Niall ik ben het, Liam. En ik ga mijn leven verbeteren." Ja, dit zal Liam ook gezegd hebben. Maar iedereen kan dat zeggen. "Ik geloof je niet. Bewijs het." "Hoe?" Liam kijkt me vragend aan. "Waar hadden we het onze eerste ontmoeting over?" Liam kijkt moeizaam."We hadden het over Ierland en eenhoorns." Dit is waar. Vraag me niet hoe we op dit onderwerp kwamen. Maar hij sprak de waarheid. "Hoelang zit je hier al?" "5 minuten. Maar Greg komt zo terug." "Waarom zeg je dat?" "Hoe bedoel je?" "Het klinkt net alsof jij niet bij mij mag komen." "Dat mag ik ook niet." "Waarom niet?" "Ik ben drugs verslaafde die geen drugs meer krijgt, Niall. Ze zijn bang dat we doordraaien. Daarom mogen we niet naar jou." "En toch zit jij hier." "Ja, maar de laatste keer dat ik drugs gebruikte wat 10 minuten geleden." "Heb ik zo kort maar geslapen?" "Nee, maar ze laten ons alleen nog jointjes gebruiken. Tot morgen. Want dan zitten we in de kliniek." "Wat is daar nou logies aan?" Liam moet lachen. "Het is wel logies. Kijk Niall, wij zijn 4 sterke jonge mannen die alle 4 zwaar verslaaft zijn. Paul is alleen. Hij is sterker, maar als wij niet op tijd onze drugs krijgen worden we gek. En ze zijn bang dat we jou dan wat aan gaan doen." Ik lach. "Van je vrienden moet je het hebben." Liam moet nu ook lachen. "Kun je het me vergeven." "Jou, altijd. Welkom terug vriend." En ik wil hem knuffelen. Maar het lukt me niet. Liam lijkt te zien dat er iets niet klopt. "Niall, gaat het?" "Waarom vraag je dat?" "Vroeger hoorden we jou eerder dan we zagen en nu ben je bijna niet hoorbaar. Zelfs al je lacht klinkt het nog zacht. Vroeger had je me gewoon geknuffeld. En nu..." Liam kijkt naar beneden. "Het gaat niet goed met je. Je... je... Niall, je was bijna dood. De dokter kwam net zegen dat als je nog een halve kilo kwijt raakt je aan de zonnevoeding moet. Niall, please, vertel me eerlijk hoe je je voelt." "Liam, ik...."

Reageer (4)

  • Niallerslove

    Ik had ze niet zo snel vergeven als ik Niall was hoor. .

    7 jaar geleden
  • Paardenvriend

    Jeeejtee wat heb ik lullige reacties gegeven. Haha nu zou ik dit zeggen:
    OMG Niall heeft zo veel 'geluk' gehad, als Zayn het niet in zag zou hij dood zijn...

    7 jaar geleden
  • Paardenvriend

    Haha sorry maar er staat zonnevoeding maar het is sondevoeding. Haha xDD Dat vond ik grappig.

    8 jaar geleden
  • CliffordIdiot

    Aaahhh sondevoeding is zooooo zielig
    Snel Verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen