Foto bij Hoofdstuk 3

Dit is al het derde hoofdstuk!
Ik wil natuurlijk chiromeisje bedanken, volgens mij is zij de enige die dit leest. xD
Laat me weten wat je vindt, als jij mijn story leest, lees ik de jouwe.

Cast; Zachary "Zac" Leviz = Logan Lerman
Judy Maeson = Shailene Woodley
Breanna Maeson = Mia Talerico

Soundtrack; Just a Boy door Angus en Julia Stone
Rainbow On Fire door Elissa Franchessi
Near To You door a Fine Frenzy

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • MacGyver

    Ik vind je verhaal heel mooi en leuk. De details die je beschrijft en de uitleg die je erbij geeft, vind ik geweldig. Alleen heb ik wel een puntje waar ik een beetje moeite mee heb. Je zegt dat Breanna vier jaar is en op haar derde ongeveer begon met praten. Ik loop stage op een kinderdagverblijf en weet dus dat kinderen van rond de twee al echt kunnen praten oftewel meerdere woorden kunnen uitspreken. Dus dat klopt niet helemaal. Want anders zou Breanna nu ze vier is, nog niet zo goed kunnen praten.

    9 jaar geleden
  • xLenox

    Je hebt een nieuwe Abo ;3

    1 decennium geleden
  • lovelyreads

    Wauw wat een goed verhaal! Je hebt er een abo bij! :)

    1 decennium geleden
  • niniwa1

    O, bedankt, dat is echt heel erg lief! Jij bent letterlijk mijn enige lezer, dus ik ben heel erg dankbaar dat je dit leest! xD Ik ga mijn best doen om zo snel mogelijk verder te schrijven. Er komt normaalgezien binnenkort ook nog een trailer voor dit verhaal.
    Ik ben nog niet heel zeker over Anna's overlijden, ik vind het zoiets belangrijks in het verhaal dat ik vind dat het echt goed moet zijn. Dat is eigenlijk het enige waar ik nog niet zeker van ben. Ik dacht aan anorexia, omdat er al duizenden verhalen zijn over meisjes met kanker. Wat denk jij?
    Nog een keer bedankt voor het lezen!
    :) Nina

    1 decennium geleden
  • lily_luna

    Snel verder. Ik heb een vragje
    Mag ik vragen hoe haar zus is gestorven?? Je schrijft echt goed en mooi!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen