Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • Solavellan

    Succes! Ik zat ook in een serieuse dip de voorbije 2 weken. Ik ben nu terug beter en ik hoop dat jij snel terug oké bent!!! En proficiat met je abo's! Het is dan ook een leuk (en verfrissend) verhaal!

    1 decennium geleden
  • kukeluusje

    suc6 met alles
    hoop dat alles goed zal gaan

    1 decennium geleden
  • SapereAude

    Wauw, gefeliciteerd met je abo's!!! Ik vind je verhaal nog altijd superleuk, dus je hebt het meer dan verdiend!
    Maar, zoals Foxface al zei, privéproblemen gaan altijd voor het schrijven! Ik snap volgens mij volledig wat je bedoelt met zo instorten en dan moet je echt gewoon even rustig aan doen en tijd voor jezelf vinden.
    Heel veel succes, en als je ergens over wilt praten kun je me altijd een berichtje sturen!

    1 decennium geleden
  • Bloodstreams

    Dramelia (H)
    En natuurlijk, privédingen gaan voor. Sterkte!

    1 decennium geleden
  • Foxface

    Leuk stuk, wat jammer dat je waarschijnlijk een tijdje niet verder gaat schrijven. Mocht je behoefte hebben om te praten mag je me altijd een bericht sturen als je dat wilt. Ik heb zelf de nodige ervaringen meegemaakt met persoonlijke problemen, misschien helpt het. Ik hoop dat je je snelt beter zult voelen!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen