Foto bij 87.

Hey lieverds! Hier is dan eindelijk een nieuw hoofdstukje, God het spijt me zo maar ik ben echt zo druk bezig geweest de afgelopen dagen, ik heb een aantal hoge scholen en koten bezocht (maar ben er nog lang niet vanaf), ik ben op mijn zus haar school gaan eten, had zelf veel schoolwerk en kort gezegd had ik dus helemaal geen tijd om te schrijven tot nu dus I really hope you'll like it! Enjoy!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Sunnyrainbow

    Heb net alles gelezen, o my god wat schrijf je goed en wat ontzettend fijn dat je wat vlotter door het verhaal gaat! Ik ben verslaafd helemaal verslaafd. Heb echt zitten huilen bij de stukken dat Thorin en Fill en Kili dood gingen en de liefde tussen Lyris en Thorin heb je echt goed beschreven en ook Bilbo is exact zoals hij zou moeten zijn. Echt geweldig gedaan, je mag ontzettend trots zijn op wat je schrijdt en ik kan niet wachten op een nieuw stukje! :)

    1 decennium geleden
  • Ringwraith

    <3

    1 decennium geleden
  • Trager

    Oooohh, i almost cried when she started talking about thorin etc.. MUUUUUUH, now i feel sad... it makes me so angry, i want to chop Thranduils freaking head off!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen