"Wanneer gaan we?" "Morgen." "En Niall?" "Ook." "Waar is die kliniek?" "Ierland" "Ja hoor, je denkt echt dat ik naar dat achterlijke klavertjevier weiland ga!" Harry is weer opgestaan en word omlaag geduwd door mijn pa, Paul en zijn stief pa. "Hoe noemde jij Ierland?" Greg kijkt Harry vuil aan. "Een achterlijke klavertjevier weiland" Het zal me niks verbazen dat Niall in de andere kamer wakker is geworden door Harry. Hij schreeuwt zo langzamerhand het hele hotel bij elkaar. "Zeg dat nog 1 keer en je bent er geweest." Greg gaat voor Harry staan die door 3 man tegen gehouden word. "Ierland stelt niks voor." "Jij... Laat me los en zijn kop verbouwen." Greg word nu tegengehouden door Niall's vader, Liam, Louis en mij. "Moet ik nu bang worden, klaverboer?" Harry wilt Greg aanvallen. Het lukt hem op te staan. Liam's vader en Louis's vader gaan er tussen staan. Volgens mij weten ze niet wie van de twee ze tegen moeten houden. De vrouwen waren na Harry's uitval weggegaan en dat is maar goed ook. Maar ineens gaat de deur open die naar Harry's hotelkamer leidt. Daar staat de vrouw van Greg. "Zijn jullie helemaal achterlijk geworden!" Iedereen stopt met wat hij doet en kijkt naar haar. "Er liggen er twee hiernaast te slapen en er is er al een wakker geworden. Als ik merk dat die ander ook wakker word krijgen jullie met mij te maken." "Twee?" Harry zegt wat wij allemaal denken. "Ja, twee." En op dat moment komt Niall's moeder ook uit die deur met in haar armen een kleine jongen. Er staan tranen in zijn ogen. "Kijk wat jullie gedaan hebben." Niall's moeder is laaiend. Dat zie je zo. "Met moeite krijgen we Theo in slaap en nu is hij wakker. Jullie mogen van geluk spreken dat Niall nog ligt te slapen." Ineens verandert haar blik van boos naar bezorgt. Ze geeft Theo aan Greg's vrouw en loopt door iedereen heen naar Harry. Harry staat te schaken op zijn benen. Iedereen ziet het nu ook. Harry staat als een idioot te knipperen. "Zayn?" Klinkt het zacht naast me. Ik kijk naar Louis en kan hem nog net opvangen. Het leek wel of zijn benen hem niet meer konden dragen. "Draait de kamer of licht het aan mij." Zegt Liam en hij gaat op het bed zitten. "Wat is er aan de hand?" Greg kijkt bezorgt van Liam naar Louis naar Harry. "Geef me een jointje, NU." Harry's steekt zijn hand naar mij uit. Hij staat als een gek te beven. "Wat is er mis met hen?" Greg kijkt mij aan. "Ze een trekje nodig om normaal te denken en te bewegen." "Misschien moeten ze dat dan krijgen." Paul kijkt mij aan. "Omdat er dan te praten valt met jullie." "En bedankt."

Reageer (4)

  • Niallerslove

    Jezus jongens wat een gedoe allemaal..

    7 jaar geleden
  • Paardenvriend

    Onder me:
    Vind jij je rea laat? De mijne is nog een jaar later dan de jouwe. Hahah

    8 jaar geleden
  • xyourlovex

    Klavertjevier weilandxDxDxD (late reactie...)

    9 jaar geleden
  • CliffordIdiot

    Die foto Ge-ni-aal
    Snel verder dus

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen