Foto bij hoofdstuk 8

lusy :
en nu wil ik graag uitleg riep ik naar vera.
wie ben jij nou eigenlijk wat wilde die robots hebben en hoe zit dat met het meerminnen gedoe?

Vera:
nou ik ben je zusje en ik denk dat mam er meer over kan vertellen

moeder:
nou ik had je vader gevragen om te liegen omdat ik jou wilde beschermen.
ik wist dat jij de meermin van de volle maan was omdat jij de oudste bent.
ik dacht dat ik me zelf wel zou kunnen bevrijden maar dit lukte me helaas niet. hoe vaak Vera en ik het ook probeerde we hadden toch hulp nodig.
wat de robots van je wilde nou jou krachten. jou krachten zijn erg sterk en met de volle maan zijn ze nog sterker.
de robots wilde dit gebruiken om hun heerser de baas over het land te laten worden. de heerser is 30 jaar geleden overleden maar de robots zijn nooit gestopt met hun zoektocht naar de meermin.
en het meerminnen gedoe nou dat is erg simpel jij bent een zeemeermin legende. het medaillon en het boek zijn ooit door je over groot ouders gemaakt.
zij hebben toen de grootste krachten van de maan in het medaillon opgeslagen en om er voor te zorgen dat de krachten nooit zouden verdwijnen als er iets met het medaillon gebeurd hebben de een klein deel van de magie ook in het boek opgeslagen maar ook een heel groot deel in een persoon dat steeds als er iets gebeurd met dat persoon naar een andere meermin zou gaan.
dus jij bent die zeemeermin.


Lusy:
wow wat een verhaal maar nog een vraagje waarom gaven de ogen van Vera ook licht.

moeder:
dat is omdat jij in gevaar een klein deel van de magie kan overdragen aan een ander dit gaat nar 4 uur weer terug naar jou maar dit is alleen voor nootgevallen en volgens jou gevoel was dit er dan een.

lusy:
wow kom hier mam geef me een knuffel jullie ook Luckas en Vera.
ik wilde pap zijn gezicht zien als hij mama weer zou zien samen met Vera.
dus ik dook de zee in en haalde papa en me zusje en liet ze mee komen naar het oppervlak.
toen hij mijn andere zusje zag en mijn moeder zag hij er dol gelukkig uit.
me moeder rende het water in en omhelsde mijn zusje en me vader.
daarna liep ook Vera het water in.
en blijkbaar was zij ook een meermin mens want ineens kreeg ze een staart.
mam vroeg ik ? kan ik er met mijn krachten ook voor zorgen dat iemand een meerman of meermin word ?
haar antwoord was ja dat kan schat.
ik liep naar Luckas en vroeg hem wil jij samen met mij verder ookal zal je dan een staart moeten krijgen? terwijl ik erg bloosde.
met groote verwondering zij hij ja een volmondige JA.
oke ik richtte mijn ene hand op mijn moeder en mijn andere hand op Luckas.
ik sloot mijn ogen en toen in mijn ogen weer open deed zag ik dat mijn mam en Luckas een staart hadden.
wat was ik dol gelukkig.
en ik gaf me vader ,moeder ,Luckas en me 2 zusjes een grote knuffel

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen