010
Mijn quizzen zijn ook erg leuk
Reacties zijn welkom!
Draco lachte en gaf een highfive weg aan korzel en kwast die naast hem stonden. Potter krijgt zijn verdiende loon zei hij. Ik voelde woede in me opborrelen. Ik wierp Draco een vernietigende blik toe. Harry je bloed zei Hermelien die er inmiddels met Ron bij was komen staan. Ze pakte een doekje en veegde het bloed weg. Haal die grijns van je gezicht Malfidus. De eerste keer dat ik hem geen Draco noem. Of anders? Zei hij als of hij bang was. Anders sla ik hem van je gezicht! Zei ik woest. Wat ben ik bang. Ik negeerde Draco en wende me tot Harry. Ben je oké? Ja het gaat zei hij. Kom zei Ron. We liepen terug naar de tafel en gingen zitten. Ik zei het je toch zei loena bijdehand. Oké je had gelijk ik had uit moeten kijken. Ik propte een doekje in Harry's neus en begon aan het eten. Eet smakelijk zei loena. Ik moet terug naar mijn tafel zei ze en liep weg. Loena had gelijk zei Hermelien. Ja je had uit moeten kijken zei Ron. Oké het is mijn schuld dat Harry een halfgebroken neus heeft zei ik een beetje boos. Nee het is niet jou fout zei Harry. Hoezo is het niet haar fout? Vroeg Ron. Als ik er niet was tussen gesprongen had ik geen halfgebroken neus. Hij had haar toch nooit geslagen zei Harry. Hoezo niet? Jij bent een meisje zei Ron. Hij wil niet zo laag zakken zei Hermelien. Vast, ik heb hem tot een kikker geslagen en hij doet niks terug. We lagen alle vier in een deuk door mijn opmerking. Wacht maar hij pakt mij wel terug zei ik. Wees asjeblieft voorzichtig zij Ron. O nee daar komen de duiveltjes waarschuwde Hermelien. Moet je niet huilen bij je mammie Potter zei Draco. Hou je kop Malfidus zei hij kwaad. Laat ons met rust zei ik. Ik stond op en keek recht in zijn ogen. Zijn grijze ogen die zeiden dat hij onschuldig was, maar ik wist beter. Ik heb toch al gezegd dat je die grijns van je kikker smoel moest afhalen. Hij balde zij vuisten. Kom maar op sla me recht in mijn gezicht en geen genade om dat ik een meisje ben. Hij keek me woest en verbaasd aan. Nou komt er nog wat van? Vroeg ik hem lichtelijk geïrriteerd. Zo jij durft zei het meisje dat ik kende als Park. Hou je kop Patty. Dat meisje heet dus Patty Park dacht ik. Sla me dan zei ik ongeduldig. Ik sla geen meisjes zei hij. Lafaard! Riep ik geërgerd. Hij werd boos dat zag ik in zijn ogen. Hij balde zijn vuisten (alweer) en haalde uit maar raakte me niet. Je bent het niet waard zei hij. Kom zei Patty. Wacht even zei hij. Ik ging zitten toen ik hem terug hoorde komen. Hij boog zich over me heen en fluisterde iets in mijn oor. Ik krijg je nog wel. Hij spuugde in mijn eten en liep weg. Dat hoef ik niet meer zei ik. Zeker omdat er een kikker in je eten heeft gespuugd zei Hermelien. We lagen alle vief weer in een deuk. We moesten weer heel lang wachten voor we de grote zaal mochten verlaten. Toen we eindelijk weg mochten stroomde alle leerlingen door de deur. Na een tijdje vertrokken we ook. We liepen lachend door de gangen toen Ron zei dat hij twee bekenden stemmen hoorden. Hij rende een gang in en wij volgenden hem. Ik wil jullie voorstellen aan het nieuwe meisje zei hij tegen twee jongens met oranje haar. Hij pakte mijn hand en trok me naar voren. Dit is Lucy Lewin. Lucy dit zijn mijn broers Fred en George. Leuk jullie te ontmoeten zei ik beleefd. Jij bent toch dat meisje dat Malfidus op zijn donder heeft gegeven? Vroegen ze. Ja ik heb Malfidus in een kikker veranderd zei ik. We lagen allemaal weer in een deuk. Als je het over de kikker hebt zei Harry zonder sarcasme. Zo wat is hier zo grappig zei hij. We hadden het over hoe ik jou in een kikker heb veranderd zei ik. Erg geestig Lewin zei hij kwaad. Hij liep weg met Korzel en Kwast. Zo die is weg zei Hermelien. Kom we gaan naar de leerlingen kamer. We liepen gezellig met zijn zessen lachend door de gangen.
Reageer (1)
Ik heb een idee
1 decennium geledenverander draco in een kikker. En dan moet lucy hem zoenen zodat hij weer normaal word.
Maar dat gaat ze niet doen, dus hij blijft een kikker
Wat vind je van mijn idee ? xd