Foto bij 120.

Weer een nieuwe hoofdstukje. (:

De komende hoofdstukken zijn misschien wat minder spannend, maar ik niet alles kan sensatie zijn. :')
Bovendien gun ik mijn personages nog een beetje liefde, voordat de hel losbreekt.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (11)

  • Chiya

    Zo vervelend om te weten dat ze eigenlijk verloofd is terwijl thorin en zij gewoon zoveel om elkaar geven :( makes my heart break :(

    snel verder<3

    1 decennium geleden
  • LynnBlack

    Wel al deze tijd had ik enkel medelijden met Thranduin omdat hij alles doet voor Alyssae en de dwergen terwijl hij er zelf niets aan verdiend maar ergens is het ook erg voor Thorin, hij is Thranduin zoveel verschuldigd terwijl hij elfen eigenlijk haat en hij kan dan ook niets terug geven voor Thranduin's goede daden, welja Alyssae misschien en dan nog, ze zal toch nooit van hem houden dus wat maakt het uit... het moet toch gewoon verschrikkelijk zijn om afhankelijk te zijn van iemand die je eigenlijk hoort te haten en waarvoor je dan ook niets terug kan doen ook al zou je het willen...

    1 decennium geleden
  • Jarnsida

    Awh een onzekere Thorin met zijn gedachten is zo lief (H) Als dit was verfilmd had ik me echt kapot gelachen bij de menstruatie scene en gelijk ge-awhd bij Thorins beschaamde gezicht ;)

    1 decennium geleden
  • Kauwgomjunky

    super snel verder Xx

    1 decennium geleden
  • Trager

    Aaaaaaaah geweldig. <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen