Foto bij 95.

New chapter!!
OMG wow ligt dat nu aan mij of krijg ik plots veel reacties van mensen die Galadriel niet leuk vinden? Like whut? Hahah en ik dacht dat jullie me zouden gaan haten als ik zei dat ik Galadriel eigenlijk niet zo een tof personage vind, zat ik even fout dus, mag ik wel vragen waarom jullie haar minder leuk vinden? Niet vergeten een reactie hierover te plaatsen! Maar nu enjoy the chapter!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Ringwraith

    Aww, ik vond dit een heel mooi hoofdstuk. Ze is zo zwak en sterk tegelijk... echt geweldig hoe je dat schrijft!
    Ik kan gewoon nog steeds niet bevatten dat Thorin, FIli en Kili echt weg zijn. :/

    En over Galadriel. Tja. Er is eigenlijk gewoon niks dat ik wél leuk aan haar vindt. :/

    1 decennium geleden
  • Gisborne

    Since Elvithien said everything I wanted to, It's no use repeating them :Y)
    Just keep in mind that I feel the same as her c:
    Snel verder! <33333333

    1 decennium geleden
  • Trager

    Pffffff, its just so full of feelings. It does touches me... i really feel with Lyris, i know what she have been trough.. ookal blijft het anders offcourse. ;( <3 You're still doing a great job at writing, Miss Black. Promise me you'll never stop :3. Can't wait for your new story to start ;3.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen