Naam: Laurel "Demon" Livingstone

Bijnaam: Lor, Lau

Leeftijd: 14 Jaar

Broertjes/zusjes: Nee

Karakter: Laurel is erg koppig en heeft meestal haar woordje klaar staan. Ze is onzeker over zichzelf zodra iets slechts over haar word gezegd vat ze het verkeerd op. Ze laat ook vaak een andere kant van zichzelf zien bij voetbal. Ze kan het zich niet veroorloven om te verliezen. Ze lijkt een beetje qua voetballen op Caleb. Daarbij wilt ze graag winnen en word ze boos als iets niet lukt. Haar teamgenoten noemen haar Demon.

Verliefd: Nee

Beste maatjes: Johan Tassman en Troy Moon.

Club: Occult

Positie: Forward

Element: Wind

Hissatsu's: Ninja Dribbel, Hemeltijd.

____________________________________________________________________________



Naam: Lexi Blaze

Bijnaam: Lex

Leeftijd: 15

Broertjes/zusjes: niet dat ze weet

Karakter: ze lijkt een kwetsbaar meisje, maar is dat niet van binnen is ze heel sluw. ze vecht vaak, en als ze iets wilt doet ze er alles voor. verder komt ze voor haar vrienden op en tegen vrienden is ze ook heel aardig en lief. tijdens voetbal heeft ze een heel ander karakter, net een wild beest en zijn haar schoten ook beter. en ze kan op bijzondere manieren verdwijnen.

Verliefd: nee

Beste maatjes: Hank Sullivan en Sail Bluesea

Club: Shuriken

Positie: overal en nergens, is aanvoerder (niet bij Raimon!)

Element: vuur

Hissatsu's: Hand van vuur, Killer night, Space trip, speed op light, Fire Tornado, fire fist, dark lightning Darkness thunder, firequard, Darkness dribble, ninja blunt.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen