Foto bij 122.

Mijn plaatjes beginnen op te raken D:
Maar ja, beter dan niks xD

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (13)

  • Frey_

    Gloin, serieus? Dit is een heel moeilijk moment voor Alyssae! Jez, dwergen hebben ook geen gevoel van timing ofzo (cat)

    1 decennium geleden
  • Jarnsida

    Arme arme Thranduin, zo enorm veel feels voor die elf. En inderdaad Thorin je mag je smoel nu wel opentrekken of tenminste iets dat lijkt op een reactie!

    1 decennium geleden
  • R3HAB

    OMG sorry soms haat ik mijn gedachtes maar ik heb nu een hekel aan Alyssae :'x yep i'm a heartless bitch just like her! waarom kwetst ze de lieve Tranduin nou?
    Dit bedoel ik dus met een lompe olifanten actie!

    1 decennium geleden
  • Shellfish

    Aw, arme Thranduin. *hugg*
    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • LynnBlack

    OMG Gezellig, ok Thranduin's reactie kon je verwachten, ok hij stelde het zelf voor maar dan nog hij houd verdomme van haar en doet alles voor haar ne de manier waarom ze het zegt is idd nogal harteloos. Oh Bofur die is lekker droog zoals gewoonlijk maar Gloin alsjeblieft zeg heb wat respect! Thorin kijk nou eens op wel ik zal me maar voorstellen dat hij er wat uitziet zoals op de foto met een verstopte glimlach om maar niet te zeuren over hoe geïrriteerd het me anders maakt als hij gewoon geen enkele emotie toont...

    SNEL VERDERRRR!! ;p

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen