Foto bij Waarom moet je het lezen?

Zandstorm345 :
Je moet Warrior Cats gaan lezen omdat:
Het is ten eerste super leuk en spannend en er gebeurt van alles.
Daarom vinden wij het ook zo leuk wij zijn ook een katten fan. Ik zag het boek een keer liggen in de winkel ik dacht: Ik probeer het eens en zie me nu! Zo'n reuze fan. Als je eenmaal begint aan het boek kun je het niet wegleggen. Zo zie je wel weer: Er zijn hartstikke veel fans van de boeken en als je ze leest en als je al fan bent probeer je vrienden en vriendinnen over te halen om de boeken te lezen. Dat heb ik ook gedaan en het is gelukt! Een van mijn beste vriendinnen las het en ze vond het leuk ze is nu ook zo'n grote fan. Daarna gingen nog 4 andere mensen de boeken lezen en er zullen meer volgen.
Leen het een keer bij de bibliotheek of koop bij de boekhandel. Je zult er geen spijt van krijgen dat je dat hebt gelezen. Zelfs mijn moeder leest de boeken en vindt ze leuk! Hoe kan het ook anders....
Met vriendelijke groet, Zandstorm345 en met spellingfoutjesverbeteraar Zandkit

Zandkit: Het is een erg mooi en goed boek, ik ontdekte het boek helemaal zelf.
Ik was in de Bibliotheek opzoek naar boeken met dieren, en zag Water en Vuur staan.
Er zat een kat op! Helemaal goed. Mijn moeder zei ''het is wel een deel 2''
Ik was eigenwijs en zei terug: ''als ik meestal een tweede deel lees, dan is het weer een heel nieuw verhaal.'' ik wist namelijk niet dat Warrior Cats een doorlopend verhaal was. Ik begon thuis meteen met lezen, al begreep ik het begin niet helemaal.. ik vond het een erg goed boek!
Pas daarna las ik De Wildernis In.
Ik was goed in lezen, werd wijzer en slimmer het boek helpt je met het beleefd zijn.
Ik was dol op de boeken! En mijn moeder wou het ook proberen maar zij vond het een suf boek.
Mijn vriendin was ook wel benieuwd, en ik gaf haar het boek.
Zij werd ook fan.
In 2 weken was er al weer een boek uit bij mij en moest ik zeuren om een nieuw boek.
En nu moet ik weer wachten tot Schemering..... Balen!

vuurster:
Toen ik in het 6de leerjaar zat had ik een heel goed rapport voor kerstmis, dus mocht ik 2 boeken kiezen.
Ik een mijn moeder zijn naar de standaard boekhandel in ons dorp gegaan waar ik water en vuur zag, ik was een kattenliefhebber dus wou ik het direct.
diezelfde avond begon ik erin te lezen, maar ik vond heet eerste hoofdstuk maar raar dus heb ik info opgezocht waardoor ik zag dat dit deel 2 was.
En omdat ik nog geen 2de boek had gekozen zijn we de volgende dag naar een grote boekenwinkel gegaan waar ik deel 1 kreeg.
sindsdien spaar ik de boeken en koop ik ze direct wanneer ze uit zijn.
En nu moet ik ook wachten op schemering:@:@:@:@:@:@:@:@.
Dit is mijn (zéér kort)verhaal.

Feathertail:
Whitestorm heeft een vriendin die haar het boek gaf, ze begon te lezen en werd gek!
Ze zeurde en zeurde (ze was de enige van het vriendenclubje die het las) en uiteindelijk, begon ik dan ook maar.
En ook ik werd besmet met het WC-virus. Het is zo'n leuk boek, je kunt niet stoppen!
Het geeft je een beeld over die katten en je begint volop te fantaseren.
Het boek is fantasierijk, spannend, romantisch en nog veel meer. Ze houden je in een greep die je niet loskrijgt.
Probeer het ten minste ik ZOU durven wedden dat je het leuk vind.(maar ik wed niet)
Elk boek, heeft zijn eigen geheimen dat je probeert te ontcijferen.
Erin Hunter blijft je maar verrassen! Als ik jou was en ons zo zag zou ik Warriorcats is bekijken!
En wees niet bevreesd voor het WC-virus. Het is leuk, al die menskatten die dezelfde interesses hebben.
Wij fans steunen elkaar en geven om elkaar (we zijn familie geworden) en dat zouden we als het kon heel ons leven blijven.
Dus als je wilt, welkom bij de familie.

Soulkey
Ik was opzoek naar een leuk, pakkend boek in de bibliotheek.
Ik kwam dus Warrior Cats boeken tegen en begon gelijk te lezen en wou niet stoppen.
Ik wist dat ik nog veel moest leren, dus las ik deel 2, 3, 4 en 5 nog.
Daarna moest ik wachten op Schemering. :( hij moet nu komen.

VanillePudding
Gewoon, per toeval kwam ik het tegen in de bib. Het leek me een leuk boek. Voor de zekerheid nam ik deel 2 ook maar mee. Ik begon thuis te lezen en was meteen al verkocht, wat een supergaaf boek!!! Toen we terug naar de bib gingen, nam ik deel 3. Ik wou ook deel 4,5 en 6 meenemen, maar ze waren er niet. Jammer natuurlijk, maar niks aan te doen. Maar het duurde wel ERG lang. De mevrouw in de bib zei ook dat de mensen die de boeken meehadden een boete hadden. Het bleef maar duren, ik vervloekte die mensen. Uiteindelijk, na 5 MAANDEN (kun je het je voorstellen) hadden ze de boeken teruggebracht. Ik was heeeeeeeeel blij, en toen heb ik alle boeken meegenomen en snel uitgelezen... Tot ik weer moest wachten op Schemering.
Ik heb ook de eerste reeks gekocht en het eerste deel van 'de nieuwe profetie'. Zodat ik WC kon lezen wanneer ik maar wilde. Eigenlijk wou ik de boeken met harde kaft want de zachte kaften zijn stom. Die gaan zo snel kapot. Dus ik raad je de harde kaften aan. Zo gaat je lievelingsboek niet kapot. Ze zijn wel duur. :'D

Je MOET dit boek gewoon lezen, maar wees gewaarschuwd: Eens je bent begonnen, houden de pagina's je ogen vast. Je kán het niet wegleggen (behalve als je zot bent) en dan moet je gewoon alle boeken lezen. De boeken zijn spannend, leuk, mooi, fantastisch, formidabel... alles behalve stom/saai. Het wordt gegarandeerd je lievelingsboek!

Maanvacht
Ik zat weer eens te quizletten, en zoals jullie allemaal wel weten, staan er op de eerste pagina de nieuwste quizzen. één daarvan ging over de WarriorCats. ik had nog maar net quizlet en deed de quiz. na de quiz was ik erg nieuwsgierig geworden naar de rest van het verhaal(in de quiz werden wel namen genoemd, maar niks uitgelegd) ik zocht 'WarriorCats' op en vond gelijk een engelse site met een enorme lijst boeken.
Ik las engelse stukjes over de boeken, samenvattingen en alles wat nodig was om de boeken te lenen bij de bieb. al snel had ik deel 1, de wildernis in. en zoals mijn Katgenoten hierboven al grotendeels hebben uitgelegd, was ik gelijk verkocht!
nu lees ik niks anders meer dan WarriorCats boeken, maar omdat ik heeel lang moest wachten op deel 3 ben ik nu pas in deel vier van de eerste reeks boeken.
Als we je nog steeds niet hebben overgehaald om de boeken te gaan lezen: GA ZE LEZEN! en als je ons niet gelooft (over dat het supergaaf is) dan moet je zelf maar gaan kijken of je het wat vind!

Grijsstreep
Een vriend van mij las ze hij zat in de derde boek toen hij tegen mij zei: ga ze ook eens lezen.
Ik heb dat gedaan. Ik ben natuurlijk wel in de 1 begonnen.
En ondertussen kan ik niet stoppen met lezen, ik zit in de vier en hij in de drie.
Meestal denk ik ik ga nu stoppen met lezen maar dat lukt gewoon niet!
Ik zeg leeeeees ze!!!!

Spikkelvacht:
Vorig jaar kwam ik op quizlet, ik was toen al verzot op katten.
Op een bepaald moment ondekte ik de warrior catsfanclub.
Eerst dacht ik dat Warrior Cats super saai was, maar nee.
Toen ik in de bib de serie tegenkwam en er in las vond ik het mega interessant.

Pizzaandblack:
Het was een simpel verhaal. Dus ik zat op Quizlet en ik kwam mensen tegen die zeiden dat het super leuk was. Mijn zus zei dat ze het te ingewikkeld vond maar ik ging het toch lezen. Toevallig ging ik naar de Bruna, en toen was deel 1 maar vijf euro dus ik had hem gekocht. Sinds dien kan ik niet meer stoppen met lezen. Begin er aan, tenzij je veel huiswerk hebt en liever niet verslaafd raakt XD!

Zandstorm12:
ik zag het eerste boek eerst in de bibliotheek liggen maar er was te weinig ruimte op de pas. de volgende dag zag ik deel 1 maar voor vijf euro dus die heb ik gekocht! en nu lees ik al voor de tweede keer de reeksen! Als je van katten houd en van lezen zijn deze boeken echt een aanrader!!! tenzij je niet van spanning houd.......

Reageer (15)

  • NinoCat

    alles is zo waar

    9 jaar geleden
  • Kippenveertje

    hey,
    ik heb een heel leuk en bijzonder verhaal van hoe ik bij de WarriorCats boeken kwam:
    ik deed een quiz op quizlet!
    daarna heb ik het opgezocht en... ben ik ze gaan lezen!
    ik zoek nog steeds naar de maker van de quiz, maar ik kan hem niet meer vinden.

    9 jaar geleden
  • Loofpoel123

    oke ik probeer het ff

    9 jaar geleden
  • Scara

    Warrior Cats' fanclub - details.

    9 jaar geleden
  • Loofpoel123

    Of bij werken

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen