Lexi Blaze

Ik kon het niet meer aanzien, hoe Raimon wordt afgemaakt door Genesus en de eerste helft is nog niet eens voorbij!
Ik liep naar de coach van Raimon. "Geef mij een tenue, ik speel in de tweede helft mee." zei ik snel, voordat de eerste helft voorbij is.
"Wie ben jij dan?" vroeg de coach. "Lexi Blaze mevrouw" glimlachte ik. "hier" en zegaf me een tenue met nummer 11 erop, ik ben altijd 11.
Ik rende naar een leeg kleedkamer en kleedde me snel om.

"Ga snel het veld op, de tweede helft is net begonnen." zei de coach.
ik rende het veld op, en ging achter staan, ik kan op alle posities spelen dus ook keeper.
"Wie ben jij?" vroeg Mark. "Mond dicht en geef mij de bal!" schreeuwde ik naar hem.
Mark schoot de bal naar mij toe, en ik speelde zo iedereen voorbij, zonder een Hissatsu.
"Fire Tornado V5!" schreeuwde ik, terwijl ik de bal richting de doel trapte. en voordat de keeper iets kon doen zal ie al.
"Zo, zo Lexi is weer terug" zei Xavier emotieloos. "Klopt, om jou te verslaan!" zei ik terwijl ik weer terug op mijn plek ging staan, naast Axel.
"Hoe kan je dat, die Fire Tornado?" vroeg Axel aan mij. "Die heb ik samen met mijn broertje badacht" ze ik een beetje afwezig, terwijl Genesis aftrapte.
ik rende snel op Gazel af die de bal had "Speed of Light!" Schreeuwe ik, en pakte de bal af en rende weer naar het doel "Hier komt ie, Darkness Thunder!" schreeuwde ik weer.
en voordat de keeper iets kon die zat die al, het staat nu 2-1 voor Raimon! en de Scheids vloot af.

Snel prong ik het veld af naar de kleedkamers en kleedde me snel om en ging weg, ik zie ze snel weer dat weet ik!

Reageer (1)

  • Moonwarrior7

    Ahh gaaf!!!!!!
    Echt fantastisch!!!!!

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen