Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (18)

  • Summerday

    Het is al weer meer dan een maand geleden dat deze story eindigde en omdat ik steeds minder op Quizlet te vinden ben, zie ik het een beetje laat, excuses daarvoor. Maar ik heb snel de laatste hoofdstukjes gelezen en ik moet eerlijk zeggen, ik heb echt met tranen in mijn ogen zitten lezen...ik vind echt dat je enorm goed schrijft! Alsof je er zelf bij bent. Ik vind het einde goed gekozen, zielig, het maakte me aan het huilen xD maar mooi. Ik weet niet of je een tweede deel moet maken omdat ik het zo goed vind, maar de keuze is aan jou, maar ik denk dat het mooi zo is.
    Ik heb van het begin tot het einde genoten van je verhaal van je verhaal, dankje, dankjewel.

    1 decennium geleden
  • sannn

    Ik vond het een top verhaal, heb er van genoten. het is je eigen keuze. Misschien dat je een deel 2 kan maken over dat bella een geest is zonder die duivel in haar. Dat ze harry volgt en dat hij haar uiteindelijk ziet blalbala.

    Maar het is je eigen keuze :)

    1 decennium geleden
  • XMusicBeatsX

    Oeh! Bella wordt een engel!!!!


    Omdat haar dood niet haar schuld was, maar eigenlijk die van de duivel, wordt ze een engel!
    Ze gaat terug naar aarde, maar dan als een ander persoon, een ander meisje. Ze heeft honderd dagen om bij Harry te komen en hem op haar verliefd te raken.

    Maar aangezien Harry geen ander meisje wil omdat hij nog steeds van Bella houdt, wordt dit een probleem.
    Als de honderd dagen zijn afgelopen en Bella heeft nog niks bereikt, dan gaat ze alsnog de hemel in

    1 decennium geleden
  • XMusicBeatsX

    HET WAS EEN SUPER AWESOME STORY!!!
    and it will always be.

    1 decennium geleden
  • XMusicBeatsX

    Ik heb iets gemist...

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen