Foto bij Teddy Lupos 38

Iedereen zowat bekomen van het feit dat Groemp kan koken?
Ik hoop het want de volle maan, komt ondertussen heel erg dichtbij.

PS: ik wil jullie er nog ff aan herinneren dat ik samen met Katl1 een tijd terug een verhaal geschreven heb, waarmee we 31ste van de 206 zijn geëindigd in een verhalenwedstrijd en dat we het nu online aan het zetten zijn.
Mijn moeder kwam van de Overkant
cassandra01 zal het jullie alvast aanbevelen :D

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • willverdrag

    VERDER VERDER VERDER

    1 decennium geleden
  • zoekwoord

    hhahahaaha, toen je steen schreef las ik Stijn en toen dacht ik 'wtf, heeft teddy stijn opgegeten

    1 decennium geleden
  • Glorfindel

    wat is het toch zalig om thuis te komen na een legervergadering op de scouts en te merken dat er weer een stukje online staat!
    ik raad jullie dat verhaal ook aan!
    en dan nog iets wat ik altijd zeg: snel verder!!! (dit moet één van mijn langste reacties ooit zijn)

    1 decennium geleden
  • Heronwhale

    twee dingen.
    1 SCHRIJF VERDERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!
    2. Ik raad jullie bij deze aan om het verhaal mijn moeder kwam van de overkant te lezen. kort gezegd (LEES HET GEWOON)

    1 decennium geleden
  • katl1

    SNEL VERDER!!!
    Zou madame Plijster het eigenlijk weten? Ze wist het ook van Remus hé. Dan zou ze Teddy misschien nog kunnen dekken als Tim en Stijn een keer wel persé mee zouden willen...

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen