Foto bij 109.

PaPaPaPokerface PaPaPokerface! Let's play a love game play a love game, ok nee ik ben geen Lady Gaga fan! SORRY ALL THE LADIES BUT NO GAGA! hihi sorry ik ben echt in een goeie mood ook al voel ik me eigenlijk echt slecht! ;p
ENJOY this chapter!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • Sunnyrainbow

    Wow, heftige plottwists hier.. Echt super awesome dat je de broer van Thorin erbij betrokken hebt, dat verklaard wel een hoop! :) Verder vind ik Thranduil een zak as always, maar Lyris moet terug naar haar mensen. Als Thorin dood gaat heeft ze niemand meer, dus ze kan beter terug gaan naar de elfen. En Thorin verdient haar niet, gewoon niet.

    1 decennium geleden
  • Gisborne

    Haha, ik ben te moe om net zo'n uitgebreide reactie te geven als Oakenshield, maar ik ben het wel ongeveer met haar eens ^^
    En morgen het laatste hoofdstuk? o.o
    Oké, dat kon ik weten, aangezien het morgen 1 april is ^^
    Snel verder! <333333

    1 decennium geleden
  • Deviating

    Het maakt me geen zak uit dat ze eigenlijk voor geen meter bij elkaar passen als ze maar bij elkaar blijven ja. ;)

    1 decennium geleden
  • Ringwraith

    Ik ben vast de enige, maar ik vind dat Thorin dit verdiend heeft.
    Ik vergat trouwens te zeggen dat ik het echt geweldig vond dat je Thorins broer erbij betrokken hebt! Geniale gedachte!

    En ik houd echt zo van dit verhaal, ook al is het bijna ten einde, gewoon omdat je me blijft verbazen en heel vaak hetzelfde denkt als ik. ^^

    Ik denk dat Lyris inderdaad gewoon het beste verder met haar leven kan gaan, dan dat ze Thorin opnieuw de kans geeft om haar leven te ruineren, want er is toch veel te veel gebeurd voor een echte toekomst met hen.

    En Thranduil, tja. Hij stelt me teleur dat hij Lyris niet meer zijn dochter wil. Maakt ze de goede keuze, is het weer niet goed! Hopelijk komt het nog goed tussen hen, maar ik heb wel een beetje mijn twijfels...

    1 decennium geleden
  • Trager

    NOOOOOO ;o!! There's nothing i can say except: SCREW THRANDUIL. This wasn't the way it should have ended.... ;(!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen