Eenmaal buiten aangekomen trok ik mijn schoenen uit. Ik kreeg het namelijk krapjes. Eenmaal m'n schoenen uit getrokken met moeite omdat m'n handen niet mijn handen had. Het waren ook mijn voeten niet meer. M'n sokken waren aan flarden gescheurd en ik trok die sliertjes sok weg. nu vond ik het wel heel logisch waarom ik last van mijn voeten had...
" -Zucht- Dan maar zonder schoenen." Ik deed m'n shirt uit en ik schrok ook van de aantal schubben dat daar waren te herkennen overal waren wel schubben te herkennen. Mijn huid was nu meer schubben dan huid. Voor mij zou het niet lang meer duren voordat ik wakker zou worden als een echte draak. Kira zei dat het 9 weken duren. Dit is week 3. Dus iets klopte niet aan haar berekening zou dat de maximale tijd zijn zoals bij Kim? Ik deed mijn shirt aan en ik liep zwaar uitgeput terug de grot binnen. Uitgeput van wat? Ik heb vandaag amper wat gedaan. ik wilde het voor de rest niet meer weten. Ik ben echt serieus heel benieuwd wat Kim er op te zeggen heeft...

Reageer (1)

  • Zoldyck

    Arme Mathias, hij zal nu wel heel snel een echte draak worden. Volgens mij is dacht echt een eng gevoel, al die onwetendheid...

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen