--Yuki--
" Dus jullie dachten dat ik dood was." Fluisterde ik.
Ik stond vlak bij de opening waar Kim en Mathias blijkbaar sliepen. Ik zag dat Kim en Mathias met elkaar aan het praten was.
Ik moest ze wel te pakken krijgen. Ze worden elke dag sterker en sterker. Straks zijn ze ongrijpbaar en is alles verloren. Ik ging terug naar het meertje en vragen om instructies en vertellen dan Kim de kracht Aimequmy kan gebruiken. Ik ben blij dat ik een replica van mij had gebruikt. Anders was ik goed dood. Ik moest ook oppassen op Kira. Als zij tevoorschijn komt is het plan ook verdoemt want ze is echt heel gevaarlijk. Ik liep van de grot af en was eindelijk bij het meertje. Ik moet ze verslaan vampieren moeten heersen over deze wereld niet die vervloekte verdoemde vernietigende vernietiger... Overal waar hun zijn laten ze een spoor achter van Dood Verderf en verbrandingen. Ik moet het voorkomen dat het erger word erger dan het nu al is. Als Kim dood is zijn de draken praktisch waardeloos. En met Mathias als gevangene zouden ze alles doen. Ze zijn zo gehecht aan hem dat het creepy word...

Reageer (2)

  • Zoldyck

    En kim natuurlijk

    9 jaar geleden
  • Zoldyck

    Oké, ik vind Yuki niet meer zo leuk niet. Ik denk dat Math nu mijn lievelingspersonage wordt.

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen