Foto bij Real 47.

Waahh. Een Allery momentje hier.... Jup iemand heeft eindelijk een shipname voor me bedacht. Dankje DirectionerY..
Ik heb vandaag de hele dag ierse muziek gehoord. Ik heb en project dag op school met als thema ierse folksmuziej. Zucht...
Ik heb dit stuk op mijn telefoon geschreven en heb het een beetje proberen te controleren maar ik kan niet zeggen dat er helemaal geen fouten meer in zitten.
Hope you like.
Ik ben trouwens een beetje een voorraadje aan het opbouwen en ik weet het dat jullie liever hebben dat ik die in één keer achter elkaar geef, maar ik heb een reden voor de voorraad en waarom ik dat niet doe. Ik ga namelijk over twaalf dagen(!!!) naar Londen. Jup, op 22 april ga ik naar Londen voor de werkweek van school. Eén van de voordelen van het in de vierde zitten.
EN (en deze vind ik echt heel leuk) One Direction gaat ergens in de week dat ik in Londen ben, naar Zuid-Amerika voor de tour. Ik ga een heleboel zien van Londen in die week, dus let's hope. Wie hoopt er mee? Ik heb namelijk op vrijdag de 25ste maar liefst 5 uur de tijd om te shoppen...
Anyways, without further ado...
Le new chapter.
Lots Of Love.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • carlinnoss4

    Ik ben deze week naar Londen geweest :D Have fun!

    1 decennium geleden
  • limerence

    JEUJ mijn shipnaam ^_^!
    En leuk hoofdstukje was zo druk met lezen omdat ik achter liep met de hoofdstukjes hih!
    Snel verder xx!

    1 decennium geleden
  • Louisgirl

    Ik heb ook medelijden met Harry, Maar wat hij heeft gedaan kan echt niet. Aargh ik ben in tweestrijd!!
    Ga snel verder alsjeblieft en alvast veel plezier in Londen. Ik ben jaloers!!

    1 decennium geleden
  • Shanx_x

    Ik heb wel medelijden met Harry maar het is ook wel zijn eigen schuld

    Xx

    1 decennium geleden
  • AllDayDreams

    En toch heb ik ergens medelijden met Harry, ondanks wat hij heeft gedaan.
    Xx Snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen