Ik was melig.
En Bill is géén homo.


Reactie'tjes!!

Ik neem het krantje voor mijn neusje, ik leg het op mijn schootje. 'Bill van Tokio Hotel is een homo'tje.' Ik ben helemaal geen homo'tje! 'Tommetje, kom eens, broertje!' roep ik luid door het kamertje. Ik hoor hoe Tommetje door het kamertje gehuppeld komt. 'Ja, Billetje?' vraagt hij. 'Kijk nu eens!' roep ik in zijn oortjes en ik reik hem het tijdschriftje aan. 'Wat erg!' roept hij. 'Niemand noemt mijn broertje een homo'tje!' schreeuwt hij door ons keukentje. Wat lief dat mijn broertje me verdedigt. 'Inderdaadjes, je hebt gelijkjes!' zeg ik. 'Kom, broertje, we gaan het hun eens gaan zeggen!' beslist Tommetje. 'Wie zeggen?' vraag ik hem. 'Het krantenredactietje, natuurlijk! Kom mee.' zegt hij en hij sleurt me mee aan mijn armpje. 'Wacht! Ik moet nog een paar zaakjes doen.' zeg ik hem en hij wacht tot ik klaartjes ben. Ik ren snel naar het badkamertje en neem een lippenstiftje. Ik smeer het zachtjes over mijn lipjes en druk ze op elkaar. 'Dat ziet er mooitjes uit.' zeg ik. Daarna neem ik wat blush en wrijf het op mijn kaakjes. 'Perfectjes!' zeg ik als ik klaartjes ben. Maar voor ik vertrek moet ik zeker mijn handtasje nog meenemen! Ik grijp mijn tasje en zwaai het rond mijn schoudertje. 'Ik ben klaartjes!' schreeuw ik naar Tommetje, die al aan zijn auto'tje staat te wachten. 'Ik zal het eens gaan zeggen.' denk ik in mijzelfjes. 'Ik ben helemaal géén homo'tje!'


*ik was melig*

Reageer (17)

  • Elucidate

    droog^^

    nee hij is zeker geen homotje^^

    1 decennium geleden
  • Kroosable

    Nog steeds zo droog dit.;D

    1 decennium geleden
  • xDomiiePipi

    Enigjes xd

    1 decennium geleden
  • Almeria

    Perfectjes geschreventjes :'d

    1 decennium geleden
  • VisualkeiLove

    omg zo hilarisch ni normaal klag bijna van menne stoel af:|xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen