Stand Alone
Reacties.

I can't believe this.
Bijna 7 maanden oefenen jullie hiervoor met je hele dansgroep. De show. Twee keer in een jaar staan jullie op een groot podium. En vandaag is het weer zover. Je hebt een raar gevoel. Het is anders dan anders, maar je weet niet wat het is. Je gaat naar de zaal en gaat backstage bij je vrienden zitten. Je doet meteen je kleding aan en wacht. Het is lang tot je opmoet. No Stress galmt al door je mp-3 en je oefent er nog wat op. Superzenuwachtig ijsbeer je wat rond. Tot een volwassene zegt dat we opmoeten. Ze zet ons in een rij en we moeten even wachten. We gaan naar boven en staan nu plots achter de coulisse. Je prutst wat aan je touwtjes van je shirt. Dit is het moment... De muziek start en iemand duwt je naar voor. Je hart klopt in je keel. Nog nooit was je zo zenuwachtig. Je staat op je plaatsen en je begint met je eerste beweging. Het gaat snel. De muziek echoot door de zaal vol mensen. Mensen... Gewone mensen? Je ziet een paar bekenden. Vrienden, familie... Maar één iemand valt je echt wel hard op. Het is een knappe jongen. Je hebt hem al eerder gezien. Terwijl je danst, ben je gefocust op de jongen. Zwarte ogen, zwarte ha... Wat!? Dat is.... Bill!? Hoe komt die hier?! Plots stopt je hart even met kloppen en je staat stokstijf. Geen beweging meer. Diep vanbinnen weet je dat je moet verder dansen, maar het gaat niet. Het gaat gewoon niet. Je staat aan de grond genageld en hij lacht even naar je. Je stormt van het podium en gaat naar beneden. Als je groep klaar is, komen ze naar je toe. Iedereen is heel kwaad. 'Je hebt het verpest! Hoe stom kan je zijn!' schelden ze naar je hoofd. Je kijkt sip. Terwijl iedereen roept hoe slecht het wel was, weet je eigenlijk... Dat dit het beste optreden is dat je ooit deed...

Reageer (5)

  • SharonaTom

    naaiz. (:

    1 decennium geleden
  • Sweetgoodbye

    Schön! (Y)

    1 decennium geleden
  • CrazyxBaby

    Nice!!
    mss tog een vervolg??(A)

    XxX(K)

    1 decennium geleden
  • Fireflightx

    mooi!

    1 decennium geleden
  • grazyGIRLS

    whaaaaa
    lieverd
    kei mooi
    echt super
    nog 1 of2
    nee doe maar 3
    hihi
    echt suuuuper
    super mooi
    hSvVj
    xxxjes kaatje (H)(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen