Ik moest denken aan m'n lover..

...


<3

We vergaan met de liefde.. <3

Ik zal naast je varen voor moest je bootje zinken. Dan neem ik je bij me aan boord en vaar ik met jou op volle zee. Dan neem ik je mee naar een onbewoond eiland. Daar zal ik eten zoeken in gevaarlijke wouden om je te voeden als je honger hebt. Als je ziek bent, zal ik je helpen, jou zorgen overnemen. Ik zal je troosten als je je vrienden mist. Als je 's avonds alleen op het strand zit, dan zal ik naast je komen zitten. Ik tel voor jou de sterren, als je daar te moe voor bent. Ik geef je m'n jas als je het koud hebt. Ik sla een arm om je heen als je je alleen voelt. Als je in slaap valt, leg ik je hoofd op m'n schoot. Ik wrijf over je rug als m'n jas je niet warm houdt. Ik zal voor je zingen als je slaapt. Ik zal je wekken met een kusje op je wang. Ik maak voor jou ontbijt met het voedsel die ik vond. Ik zal er de dag daarna terug voor je zijn. En dat niet tot iemand ons vindt, want ik wil er nooit meer weg. We vergaan samen met de wereld, samen met het eiland en de liefde. En dan nog zal ik er voor je zijn. Ik zal eerst vergaan, om je daarna op te vangen in de hemel. Ik zal je de weg wijzen en van je houden tot alle engels in het paradijs sterven...

Jij en ik samen in de hemel, en dat door een onbewoond eiland.

Reageer (11)

  • SharonaTom

    Mooi geschreven. <3

    1 decennium geleden
  • Sweetgoodbye

    Sehr schön!!! ;)
    Mijn complimenten! (A)

    (K)

    1 decennium geleden
  • Cheater

    Mooi :)

    1 decennium geleden
  • XxDontSinkxX

    whHaAaAa

    woow lievie das kei mooi
    echt waar
    super
    zo mooi
    i LoVE it

    hSsVvJ
    XxX kaatje (H)(K)

    1 decennium geleden
  • Chasassyeon

    Mooi LISA!! I Love It!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen