Foto bij 10. Zwaardpunten

Hoping for a better life
- The A Team

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • EveningLight

    Echt een leuk verhaal! Mijn abo heb je = )

    En wat naar voor je! Ook al ken ik je niet, als je ooit behoefte hebt aan een luisterend oor, of iets anders, kan je altijd bij mij komen!

    1 decennium geleden
  • Kauwgomjunky

    haha geniaal stukje :P
    snel verder hij is super Xx

    1 decennium geleden
  • DeroGoi

    Geweldig deel!!! Hopelijk snel verder :)
    Ow als er iets is mag je me altijd storen horen, ik weet wat het is. Ik heb de ziekte van Hashimoto, waarbij depressie en gevoel van depressie ook een symptoom is. Ik heb het vroeger ook al gehad enzo, dus mag je me altijd even storen als je er behoefte aan hebt ;) !! x (ps: KUDO!)

    1 decennium geleden
  • Glorfindel

    super goed stukje! bij mijn eigen verhaal (dat maar pas begonnen is) schrijf ik maar 1 keer in de week
    mijn abo blijft bij elk verhaal staan, ookal schrijft die persoon maar 5 keer in het jaar

    1 decennium geleden
  • Katalante

    Stupid Fat Goblin! Zomaar een beetje op Susan vallen! Ik weet dat ze knap is en natuurlijk geweldig, maar bespaar jezelf een teleurstelling en richt je op Goblin-vrouwen! Je eigen soort!

    Wees niet getreurd, mellon nin!
    Wij zullen allen voor uwe schone jonkvrouwe klaar staan en gij zult altijd bij ons terecht kunnen!(bij mij tenmiste)

    Het geeft niet dat je af en toe totaal geen motivatie hebt om te schrijven. Ik heb al meer dan een maand bij mijn story niks laten weten. Vergeleken met mij ben je dus ontzettend actief ;)

    En natuurlijk heb ik begrip hier voor (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen