Foto bij Personages list

Moonclan:
Leader: Seastar, Donkerblauwachtige kortharige poes met bruine vlekken en zwarte oren.
Deputy: Firetail, Rode langharige kater met een witte buik.
Medicinecat: Oakleaf, Cyperse kortharige kater.
Warriors:|| Brownear,Bruine jonge poes met een witte buik|| lighteye,Lapjespoes met uitzonderlijk geel-witte ogen|| Lionwind,Langharige geel-orange kater met leeuwenmanen. Hij is uitzonderlijk snel||Blackstripe witte kater met zwarte tijgerstrepen|| Speedtail,Witte kortharige kater met een uitzonderlijk lange staart||Tigerstripe,Cyperse kater||Goldleaf,Goudachtige poes met een bruin buikje.||
Apprentices:||Moonpaw, Zwarte langharige poes met gele ogen, Ze weet niets van haar verleden af en moet en zal haar verleden vinden.||Crowpaw, Grijze kater met zwart-witte tijgerstreepjes.||Windpaw,Witte kater met zwarte vlekken.||
Mentor-apprenticeslist:
Moonpaw-Lionwind
Crowpaw-Brownear
Windpaw-Firetail.
Queens:||Spottedbush,Knappe lapjespoes.|| Whitestone, Witte sierlijke poes. Ze is blind||.
Kits:||Sprucekit,Bruine kater met een wit buikje||Wolfkit,Lapjespoes||Cloudkit,Langharige witte kater||
Queens-Kitslist:
Spottedbush-Sprucekit,Wolfkit. Vader: Tigerstripe
Whitestone,Cloudkit. Vader: Firetail.
Elders:||Deadfoot,Cyperse kater met een verwrongen linkervoorpoot.De oudste kater van de Moonclan.|| Icetiger,Witte slanke kater. Moet vanwege zijn slechte gehoor op zeer jonge leeftijd(pas warrior)zich bij de elders voegen.||Muisetail,Kleine roodbruine poes. Oudste poes van de clan.

Poleclan:
Leader: Oakstar, Gespierde cyperse kater.
Deputy:Blueleaf, Blauwgrijze poes met witte poten.
Medicinecat: Suntwinkle, Knappe geelorange poes met lichte tijgerstreepjes.
Warriors:||Greenleaf,Gespierde langharige cyperse kater.||Whitepelt,Slanke witte kater met een uitzonderlijk lange staart.|| Snowleaf,Bijnalangharige witte kater.||
Apprentices:||Blackpaw, Bruine kater met zwarte tijgerstrepen.Mentor:Greenleaf.||

Lynxenclan:
Leader: Spottedstar, Knappe schildpadpoes.
Deputy:Browntail, Bruin-witgevlekte kater.
Medicinecat:Ironstone, Wit-grijze poes.
Warrios:||Orangepelt,Rood-orange poes.||Skyheart,Blauwgrijze kater.||Wolftail,Zwarte poes met witte pootjes,witte oren en een wit buikje.

Islandclan:
Leader: Sprucestar,Bruine kater met een zwart buikje,witte pootjes,een zwart en een wit oor.
Deputy:Mindhoney,Zwarte poes met gele ogen.
Medicinecat: Waterheart,Lichtgrijze poes met een zwart gestreepte staart.
Warriors:||Fluffytail,langharige grijze poes met een witte buik,hals en pootjes.||Redear,Rode kater.||Snowstorm,Langharige witte kater met helderblauweogen.||

Starclan:
De Starclan zijn gestorven Warriors uit alle 4 de clans. Leaders en Medicinecats ontvangen vaak dromen van hen. Maar soms ook speciale clanleden...
:||Silverpelt,Was een zilvergrijze poes met een glanzende korte vacht, En een prachtig wit strepenpatroon door haar vacht. Zei was de poes die Moonkit( Moonpaw) zoogde.Ze is omgekomen in een gevecht tussen de Moonclan en de Poleclan en is vermoord door Oakstar.Ze heeft een zorgzaam karakter.
||Lichtflower,Lichtorangerode poes met een rossige vacht. Moeder van Sunkit en ex-echtgenote van Redclaw. Redclaw heeft haar vermoord om zo diens kitten in handen te krijgen. Ze heeft een fel karakter.||
||Bluepelt,Blauwgrijze poes met bruine vlekken en zwarte oren,De zus van Seastar. Manen geleden vermoord door Oakstar. Ze heeft een fel karakter net als haar zus.
Katten die niet in clans leven:
Sun: Grijs jong poesje met een stralend karakter, Woont ook op het eiland van the Islandclan.
Whisper: Gitzwarte gespierde kater, Hij is eenling en woont aan de andere kant van the island waar the Islandclan zich heeft gevestigd. Hij heeft een maan gevestigd bij de Islandclan tot hij besloot verder te trekken.
Sandy: Witte poes met zwarte vlekken, Ze is een poesiepoes die woont in de twolegplace buiten de clangrenzen.
Redclaw: Rood klein katertje met uitzonderlijk lange nagels, Hij is eenling en woont bij de boerderij over de haven.Hij komt oorsprongkelijk uit de Lynxenclan maar hij werd verbannen. Hij heeft zijn bloedeigen kitten meegenomen...
Sunkit: Rode (kitten)kater. Hij heeft net als zijn vader Redclaw uitzonderlijk lange nagels, Zijn moeder Lightflower is vermoord door zijn vader Redclaw. Sunkit werd noodgedwongen mee te gaan met zijn vader en zal voor de rest van zijn leven Sunkit moeten heten, tenminste als hij niet uit zichzelf teruggaat naar de Lynxenclan...

Reageer (1)

  • Lactare2

    Leuk en snel verder (H) want ik hou nu al van dit verhaal.
    Ik vraag me af wat er nu nog komen gaat en ik hoop veel!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen