Foto bij 134.

130 abo's behaald! (:
Dus dat betekent een extra hoofdstukje later vandaag... ^^

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (11)

  • Jarnsida

    Zo enorm veel slimmer dan het beest te overgieten net gesmolten goud of neer te halen met maar een pijl...

    1 decennium geleden
  • LynnBlack

    Awh weet je dat ik bijna begon te huilen toen ik las dat Smaug echt dood was?! Ok ergens verdiend het beest niet beter maar tegelijk was het zo'n prachtig en vooral machtig dier en wel ik kan nog steeds beter leven met het idee dat Bard het beest vermoorde en zo de taak van zijn voorvader in vervulling bracht waardoor het ergens toch nog een goed eind is maar nu het gedood is door Gandalf en Thranduin en Alyssae heb ik het er toch moeilijk mee...
    But who am I just a simple weirdo wolf girl so nevermind!
    You better make sure Alyssae gets out of here as soon as possible so i can take her place muwhahahahhahahaha!

    1 decennium geleden
  • Trager

    Mieeeeh.. Ik weet niet of ik blij moet zijn :').

    1 decennium geleden
  • Chiya

    Jeej smaug is dood :) maar nu moet ze naar huis :( snel verder!!

    1 decennium geleden
  • Wyrden

    Betekent dit ook dat dit verhaal op haar einde loopt?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen