Foto bij 136.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (19)

  • Thangurel

    Alyssae, wat dom van je meisje. Je geheim zo lang bewaren, en dan ook op een oppervlakkige manier de waarheid vertellen. Je weet toch hoe Thorin is? Vertel het hele verhaal, vertel over de vloek, dat zet alles in een heel ander licht...

    9 jaar geleden
  • Grindelwald

    STOMMA AAP!
    Zo. Dat moest.
    Thranduin kan hem wel helpen... Als hij dat wil,,, Maar het zal wel niet zo rooskleurig aflopen... S;

    9 jaar geleden
  • Skynight

    *houdt adem gespannen in*

    1 decennium geleden
  • _Dracarys_

    neeeeeeee, no, no, no, jo, لا, ոչ, heç bir, না, ne, he, dili, 無, 无, nej, nicht, neniu, ei, non, არა, όχι, કોઈ, pa gen okenn, babu, לא, नहीं, tsis muaj, nincs, aon, mba, nei, tidak, いいえ, ora, קיין, ಇಲ್ಲ, គ្មាន, 아니, ບໍ່ມີ, nulla, nē, нема, ada, kahore, नाही, ямар ч, कुनै, немає, هیچ, nie, não, ਕੋਈ ਵੀ, nu, het, he, няма, hakuna, எந்த, ఏ, ไม่, hayır, کوئی, không, dim, ko si, akukho, nej (huil)(huil)(huil) (NEE in alle talen van google translate)
    het mag niet waar zijn n Fili mag NIET dood(huil)(huil), ik kreeg een acute hartaanval toen ik dit las _O_ (zijn hartaanvallen niet altijd accuut?)
    geloof me Thorin jij bent vanaf nu je leven niet meer zeker, ik zit op karate en als ik in middle-earth ben ben jij het eerste slachtoffer en ik kan daar avst wel aan en zwaard komen!
    en Kili kan ook goed vechten voor he geval je dat nog niet wist

    1 decennium geleden
  • Chiya

    ..........0.0
    noooooo :(

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen