Foto bij H3: Bloom ouders

De specialisten en de winx en Roxy zijn bij de frutti music bar zonder Bloom gegaan want zij ging naar haar ouders(Mike&Vanessa) om ze te begroeten.
Bloom bel aan bij het huis van haar ouders.
'Wie zou dat nou zijn, heb jij iemand uitgenodigd Vanessa' zegt Mik een beetje verbaast.
"Nee Mike ik heb niemand uitgenodigd"zegt Vanessa en loopt naar de deur. En doet de deur open.
'O hoi lieve Bloom" zegt Vanessa een beetje verbaast naar haar dochter kijken.
"Hoi mam, ben je blij om me te zien"zegt Bloom blij.
"Ja natuurlijk ben ik blij om je te zien, kom binnen je vader zit in de woonkamer"zegt Vanessa blij.
"oké, hoi pap"zegt Bloom als ze in de woonkamer aan komt.
"O heej lieverd, wat doe jij hier nou" zegt Mike verbaast.
"Ben je niet blij om me te zien pap, oké dan ga ik weer vandoor"grapt Bloom met een glimlach.
'Nee we zijn super blij om je te zien Bloom"zegt Mike met blij gezicht.
"Oké dat wilde ik horen. Ik ben hier met de meiden en de jongen zij zijn bij de frutti music bar omdat Roxy haar vader wou zien. Dus ik dacht aan jullie want ik miste jullie. En daarom ben ik hier"zegt Bloom.
"Ahh dat is heel erg lief van je Bloom wij missen je ook heel erg"zegt Vanessa met een glimlacht.
"Maar Wij willen wel iets leuks doen met onze lieve Bloom"zegt Mike.
"Ja dat wil ik ook wel"zegt Bloom met een idee gezicht.
"Maar wat gaan we dan doen Bloom"zegt Vanessa.
"Hoezo vraag jullie het aan mij"zegt Bloom vragend naar haar ouders.
"Nou Bloom we kennen je al langer dan vandaag en jou gezicht zeg genoeg"zegt Mike.
"Wat is er nou met mij gezicht"zegt Bloom vragend.
"Jou gezicht zegt al genoegt. dat jij weet waar we heen gaan, toch... Bloom"zegt Mike.
"Ja ik weet een ideetje" Zegt Bloom geheimzinnig.
"zeg het maar lieverd"zegt Vanessa met een glimlacht.
"naar de frutti music bar waar de andere ook zijn, hebben jullie daar zien in?"zegt Bloom met een lach.
"Ja natuurlijk hebben we daar zin in Bloom"zeggen Vanessa en Mike te gelijk.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen