I like writing interviews
De naam heb ik trouwens van de film Bridge to Terabithia. De film waar ik al zeven jaar naar op zoek ben. Ik heb hem namelijk in groep zes gezien en wilde hem altijd nog een keer kijken maar wist de naam niet.
One of my all time favorites!!
Maar waarom verlies ik abo's? In de afgelopen vijf dagen al twee verloren!! Is het niet meer leuk?
Vertel me alsjeblieft of het verhaal niet meer het lezen waard is of wel. Tips?!
Maar goed, ik wil jullie zeggeb dat ik de overgebleven abo"s heel erg waardeer. jullue toveren altijd weer een lach op mijn gezicht met jullie lieve reacties en kudo's. I love you guys!!
Lots Of Love

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • AnkePayne

    Nieuwe ABO :) ik hoop dat je snel verdergaat :)

    1 decennium geleden
  • AllDayDreams

    Geloof me die mensen die hun abo hebben verwijdert zijn gewoon dom
    Ze weten niet wat ze missen
    Ik kan je in ieder geval met zekerheid zeggen dat je mijn abo houdt!
    Snel verder xx

    1 decennium geleden
  • limerence

    Super hoofdstuk! Die mensen zijn gek je verhaal is super!!. Snel verder xx

    1 decennium geleden
  • Nisssie

    We hebben het met zn allen min Lexi besloten.

    1 decennium geleden
  • Louisgirl

    Die mensjes zijn gewoon dom. Dit is mijn favoriete verhaal ooit! Ze missen iets.
    En jij veel plezier.in Londen en ga alsjeblieft snel verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen