Foto bij I'm Not Welcome Here

das NatsuxD

Suki en Zero stappen net uit Zoro's kamer

Als ze buiten zijn doet Zero zachtjes de deur weer dicht. Suki keek starend naar een raam. ‘’hij mag mij niet hea.’’ ‘’het ligt niet aan jou Suki! Zoro is volgens mij altijd al een nors persoontje geweest.’’ Hij sloeg zijn arm om haar heen. ‘’niet aan storen, dat moet je gewoon echt niet doen…..okay?’’ Suki begon zachtjes te glimlachen. ‘’je bent zo lief voor me.’’ Zero gaf kort een knipoog. Later ging de bel weer, Suki en Zero lopen richting het lokaal. Als ze binnen komen struikelt Suki ineens, ze knalt met haar hoofd tegen de tafel aan. pijnlijk wrijft ze over haar voorhoofd. Zero keek om, naast de ingang stond Natsu gemeen te grinniken, hij haalde zijn voet terug en keek Suki gemeen aan. als Suki weer overeind staat keek ze verschrikt om haar heen. ‘’waar is mijn bokken?!’’ er kwam hard gelach van achteren. ‘’Natsu.’’ Siste Suki. Natsu had haar bokken in zijn handen en liep naar het raam. Hij deed de raam open en keek Suki nog even strak aan. ‘’dag, dag bokkentje.’’ Hij liep te bokken vallen, en het viel twee verdiepingen naar benden. Suki gaf een kreet en rende naar de raam toe, ze duwde Natsu hard opzij en keek naar beneden. Lachend loopt Natsu weg. De andere leerlingen zagen het gebeuren maar durfden niks te zeggen. Natsu was immers, laatste jaars en heel erg goed met vechten. Musica zag het ook gebeuren, hij rent naar Suki toe die bijna haar bokken achterna wilde springen. Hij greep haar vast en drukte haar tegen zich aan. hij keek nu ook naar buiten, dus daarom was ze zo van streek. Hij zag beneden een riviertje stromen, haar bokken was waarschijnlijk weggedreven, die is ze nu voorgoed kwijt.

‘’wat heeft hij gedaan?!’’ Hikaru sprong in één keer op. Het was eetpauze, Musica had alles verteld, Suki keek zwijgend voor haar uit. ‘’kunnen we geen nieuwe voor haar kopen?’’ vroeg Haru. ‘’ja dat zou best kunnen!’’ riep Hikaru. Zero knikte meestemmend. ‘’ik weet niet of ik wel een nieuwe wil, ik had deze al zo lang..’’ zuchtte Suki. Hikaru pakte charmant haar hand vast. ‘’kleine druif, je heb de rede al gezegd, hij was gewoon te oud.’’ Ja hij had gelijk, ze zou vanmiddag best even de stad in kunnen gaan. ‘’gaan jullie vanmiddag dan wel mee?’’ Musica schudde zijn hoofd. ‘’het was mijn beurt om de wapens een beurt te geven.’’ Haru, Hikaru konden ook niet. Zero glimlachte echter. ‘’dan zouden we samen moeten.’’ Suki voelde dat ze rood werd, ja samen met Zero, het zou vast geweldig worden! De les erna kon Suki niet meedoen omdat ze geen bokken had, echter vond ze het niet erg, ze keek de hele tijd naar Hikaru en Zero, het kon toch niet dat ze op allebei was…of wel? Ze werd uit haar droomwereldje geschud toen Hikaru haar aanbood om even met zijn shuriken te werpen. Ze weigerde. Toen bedacht ze zich wat. Hoe zou het eigenlijk met Zoro gaan? Het is nu al de tweede dag dat hij geen eten mocht. Ze vroeg of ze even weg mocht, maar ze moest in de les blijven. ‘’ach hij redt het wel..’’ probeerde ze haarzelf te overuigen.

Reageer (2)

  • Guro

    natsu= 1 zielepiet

    1 decennium geleden
  • OnePiecex

    Cool !!(Y)

    Snel door gaan ;)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen