Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (15)

  • Shellfish

    Gawd... Oh gawd nee! Laat Alyssae niet leven met het idee dat er twee mensen door toedoen van haar gestorven zijn. 3;

    1 decennium geleden
  • R3HAB

    Ik wist het eigenlijk :< dat er zoiets zou gebeuren en dat uiteindelijk Thranduin dood zou gaan voor Alyssae !

    Ik vind dit niet leuk... Thranduin is zo lief en Alyssae had niet hoeven te sterven.. als ze gewoon afgewacht had had Thranduin misschien zijn hart aan Fili gegeven al zou ik dat enigszins ook niet goed vinden..
    Jemig Thranduin is te lief... Perfect much :x

    1 decennium geleden
  • LynnBlack

    NO! NOOOOOOOOOOOOOO NONE OF YOU IS GONNE DIE FOR!!! NOT THRANDUIN! NOT THORIN! NOT KILI! NOT EVEN SMEAGOL SHOULD IDE FOR HER!! It's over! Please? Fili already died just don't let anyone else give his live for her, she'll be driven mad by grief! She'll never forgive herself, she's gonna drown in her own tears...
    And well maybe yes, maybe i'm being selfish cause I don't Thorin to die....after all there's no war, no more dragon what is worth dying for? Why die for someone who's already death?

    OMT weet je dat ik nu echt zo zwaar wou dat ik een geniale tovenaar was of zelfs een vrouwelijke Sauron zodat ik gewoon iedereens gedachten van Middle Earth kon besturen vanuit mijn magische toren zo dat ik Thorin kon toefluisteren om naar mij toe te komen.
    Zodat ik Kili kon omkopen om met Fili naar me toe te komen waarna ik hem weer tot leven wekte, ik zou hun allen naar mij lokken en opsluiten in mijn kleerkast! Muwhahahahahahah dan gaat er niemand meer dood en zijn ze allemaal van mij!
    Snel verder please?

    1 decennium geleden
  • Frey_

    .....
    .....
    ........
    Oh my god, you've made me cry
    ....
    Thranduin, don't you dare to die!
    ......
    ........
    *staart met open mond naar het beeldscherm*
    .......
    ............
    I can't believe it.... Ohw tweestrijd! Arme lieve Thranduin mag niet sterven, maar Alys ook niet. I FUCKIN HATE YOU!
    .....
    Nee, dat doe ik niet. Want het verhaal gaat door. Damn, toch ben ik boos op je (cat)

    1 decennium geleden
  • Allysae

    omg omg omg omg neee
    fili moet ook leven
    ik zit te janken damnnn

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen