Foto bij Het begin

spannend...

Het begint allemaal in een klein dorpje in Amerika. Bij een gewoon gezin met een zoontje en waarvan de moeder weer zwanger is. Het zoontje heet Justin en hij is nu al 3 jaar oud. Hij heeft korte, zwarte haren, net zoals zijn vader en een iets bruinere huid, net zoals zijn moeder. De zwangerschap van moeder verloopt goed. Als de baby een goede timing heeft, zou moeder dit weekend bevallen. Ze weten niet of het een jongen of meisje wordt, want ze willen dat het een verrassing wordt. Vader wilt zo graag dat het een jongen is want dan kan hij zijn geslacht twee keer voort zetten. Als het een meisje zou worden, zou hij het niet erg vinden want dan kan Justin haar later beschermen tegen slechte jongens. Moeder wilt natuurlijk dat het een meisje wordt, maar ook zij zou het niet erg vinden als het een jongen zou worden. Justin daarentegen moet kosten wat het kost een broertje hebben. Lekker spelen en ravotten zou je denken. Nee, Justin zou dan met hem moeten praten over de puberteit. In plaats van dat vader het zou doen. Maar natuurlijk beseft Justin dat nog niet. De dokter zei nog dat het een gezond kind zal zijn, er geen kans op afwijkingen is, en dat de zwangerschap en de bevalling uitermate goed zal verlopen.

Tja, niet is wat het lijkt.

Reageer (2)

  • Serenity

    OMG! En jij zegt da jij niet kan schrijven? Duuuhuuuuh wél!!


    veeeeeeerder!!!

    1 decennium geleden
  • Eef95

    Ow jij gaat nu verder!

    ik wil weten wat er gebeurt

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen