Foto bij 139.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (22)

  • Deviating

    Wauw, echt mooi geschreven!

    1 decennium geleden
  • Basim

    Nooh, waarom moeten er zoveel doden vallen in jouw verhaal ):
    Maar wel erg mooi!

    1 decennium geleden
  • Lugano

    Thranduin is echt sweet wow. Dit is echt een groot offer man. Dat hij dat überhaupt doet!
    Jeez, ik denk dat Alys helemaal flipt, en dat Thorin maar even moet gaan verstoppen (voor Kili én voor Alys).

    1 decennium geleden
  • LynnBlack

    Ja wel het is een feit dat als Thranduin mijn man was geweest het nooit goed gekomen was met ons, ik zou gewoon een hatelijke bitch zijn en hem alles voor me laten doen zonder ook maar één bedanking, en ja ik zeg dit van mezelf want ik ken mezelf en mensen zoals Thranduin die zichzelf helemaal wegcijferen en alles doen om een ander die worden sowieso misbruikt! Niet enkel door mij, zelfs lieve Alyssae heeft Thranduin enkel gebruikt en zo werkt een relatie dus echt niet (ik ben dan ook ergens blij dat Thranduin eindelijk vrij is! YOU'RE FREE FLY AWAY!)
    En nu hoop ik ergens dat Alyssae weer leeft voor Thranduin omdat hij zich opofferde, zodat ze tenminste voor één keer doet wat hij gewild zou hebben en tja Thorin zal natuurlijk dood gelukkig zijn al zullen de andere dwergen er waarschijnlijk nooit over komen en mogen zowel Alyssae en Thorin voor de rest van hun leven vluchten voor het schuldgevoel dat hun overal zal achtervolgen....

    Achja we zien wel hoe leuk het leven nu nog is!
    Snel verder please?

    1 decennium geleden
  • Skynight

    Ik ben blij voor hem, hopelijk zal hij samen met Mána gelukkig zijn. (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen