Foto bij OO3 | Dae

“Keep your eyes open, Fireheart. Keep your ears pricked. Keep looking behind you. Because one day I'll find you, and then you'll be crowfood.”
- Erin Hunter, Forest of Secrets

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • Schack

    Ghehe, ik kan het niet laten. Ik moet hier gewoon nog een reactie op schrijven. Sorry voor eventuele typfouten, trouwens. Ik doe dit op mijn Nokia. x3
    Ik herken mezelf in dat gestoorde wezen, Loriel. Is dat goed of slecht? xd

    9 jaar geleden
  • ElladanElrohir

    Zoals Bounty al zei, laat die prachtige kloof genaamd Imladris even mooi stralen als hij altijd deed.
    Ik mag Aya denk ik niet zo... (ELROND!) maar dat zegt niet dat ik haar moeder wel mag...
    Je schrijft prachtig! Ga zo door!
    (iedereen trouwens maar sommigen springen er gewoon uit (zoals Bloody, jij en Obsidian))
    Lang leve de White/Jedi Council!
    GO ELROND, GO ELROND!

    9 jaar geleden
  • Schack

    'Als je dit nog één keer probeert, dan zal hier geen steen meer overeind blijven staan.'
    Het is niet echt een bedreiging, het is eerder een mededeling.




    Ik houd zo veel van Aya. Oh, trouwens, je link voor de Hobbit Themawedstrijd werkt niet bij mij. Enig idee hoe dat zou kunnen komen?
    Ik ben zo goed in sluipreclame.

    9 jaar geleden
  • LynnBlack

    Hhahahahahaha brilliant Aya! I couldn't have done it any better! Srsly ik was al aan het denken "Gaat ze nu nog haar kracht eens gebruiken of laat ze haar moeder die shit uitkramen?" NOBODY LAUGHS AT THORIN OR ANY OF HIS GIRKFRIENDS! Die moeder verdiende te sterven als ze denkt dat ze ook maar beter is dan Aya, ze weet niet eens wat liefde is dat mens...

    9 jaar geleden
  • Glorfindel

    als aya die duisternis niet snel van haar af gooit dan kom ik haar halen en stuur haar naar dat afkick center, dit keer niet voor de arkenstone maar voor het overdreven veel doden...
    oh en aya, laat imladris voorlopig heel alsjeblieft

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen