Foto bij 140.

Nou, ik heb het niet zo uitgerekend, maar het is wel echt een Paas hoofdstuk xD.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (17)

  • Chiya

    Noo :( ze mogen niet boos zijn op elkaar :( ookal snap ik het wel.... Het mag niet :(

    1 decennium geleden
  • R3HAB

    Omfg ik wist dat ze zo zou reageren!
    Maar enigszins begrijp ik wel wat ze zegt..
    Hoe kun je daarna nog vrolijk zijn?
    Dat kan gewoon niet.

    1 decennium geleden
  • LynnBlack

    Een paasstuk?! EEN PAASSTUK?! Dan is er die ene feestdag waar ik van hou en dan schrijf je zoiets op PASEN?! Okay, I must stay calm! I must not freak out!
    Keep the wolf inside of me! keep the wolf inside!
    Good my dear Lady Oakenshield did I not warn you that you would break all our hearts with your stories? Did I not tell you you had no place on Quizlet because of your genius gift? Did I ot tell you I was gonna kill you for doing this to me? Well i've never been more wrong in all my life!
    I'm not gonna kill you, imma kill alyssae! I know she might be right but still Thorin loves her! He just did all this because he loves her and still she blames him?! She should have fallen onto her knees crying and blaming Thranduil for everything because he deserved better!
    Whatever you are the most terrifec writer on quizlet! You have no equal here on this site! hihi congrats!
    You broke me heart but well you still have enough chances to heal it again!
    THORIN COME TO ME!

    1 decennium geleden
  • Jarnsida

    Allereerst de dingen die ik doe als er een nieuw hoofdstuk is:
    1. Kudo-knop en plaatje
    2. Lezen
    3. Spacen over wat er zojuist gebeurd is
    4. Nogmaals de kudo-knop betasten
    5. Tot het besef komen dat ik al een kudo gegeven heb
    6. Reageren
    7. Nogmaals naar het plaatje kijken

    Omg dit was echt zielig

    1 decennium geleden
  • Frey_

    Dit noem jij een paasstuk? Ik had zo iets veel lievers verwacht tussen die twee (zip) Hoewel, het is wel ontzettend goed geschreven, en Alys leeft weer! I think.. No, I know; I love you so much(kudo)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen