Foto bij Chapter 29 || Melanie Kaya Black & Liam James Payne

Ik ben toch twee abo's verloren :(

HEEEJJ WEER EEN NIEUW STUKJE :D

FIJNE PASEN!!

Melanie Kaya Black

De eerste week gaat in een flits voorbij. We hebben gelachen, we hebben gehuild (vooral ik), Liam en ik zijn nog closer geworden en ook Harry en Rebecca hebben een relatie. Alleen weet Rebecca nog niets over hun “grote” geheim.


Met een zucht leg ik mijn dagboek weer weg. Ik weet helemaal niets meer te schrijven.
“Melanie!?” hoor ik van buiten komen.
“Yes!?” schreeuw ik terug.
“We have to go! They are gonna tell what activity were gonna do today. And what kind of theme we’re gonna get!”
Nu hoor ik dat het Carlisa is, en snel spring ik overeind, trek mijn Vans aan en sprint naar buiten toe. Buiten aangekomen zie ik iedereen al klaar staan en lopen we richting de ontvang plek.
“Okay is everyone here? Alright. This weeks theme is Music.”
Mensen beginnen te juichen en ook op mijn gezicht staat een glimlach. Eindelijk iets dat ik echt leuk vind.
“Tonight were having a campfire and everyone has to come. At the end of the week, You can perform at stage. So you can go and think about what you’re gonna do tonight!”
Er ontstaat veel geroesemoes en samen met de meiden lopen we richting ons huisje.
“Alright, what are we gonna do?” vraagt Hailey.
“Well we can sing? And than Melanie can play guitar?” zegt Carlisa.
“Yeah we can do that! But which song are we gonna do?” vraagt Rebecca.
Met zijn alle denken we na.
“I GOT IT.” Schreeuwt Carlisa na een paar minuten. “We can do Little Things!”
“Little Things?” vraag ik dan.
“Yeah Little Things. It’s from a band but I don’t know them. I heard the song and I loved it!”
“Alright, than we’re gonna do little things. Do you have the lyrics?” vraagt Hailey.
“Uh maybe we can search it on youtube?” zegt Carlisa twijfelend.
Ik pak mijn mobile en zoek het liedje op. Maar zodra ik de band naam zie schrik ik me dood. One Direction. Ik klik snel de lyrics aan, pak mijn gitaar en sla de akkoorden aan.

Liam James Payne

Samen met de jongen hebben we besloten om vanavond niets te doen. Want het zou een beetje gaan opvallen als wij opeens beginnen te zingen met zijn vijven en we precies als One Direction klinken. Uit het huisje naast ons klinken akkoorden en meidengelach. Harry & Zayn zijn het huisje uitgevlucht, Louis ligt op zijn bed en Niall en ik zitten buiten een beetje met zijn gitaar te kloten. Al snel breekt de avond aan en besluiten we om langzaam richting het kampvuur te gaan. Daar aangekomen gaan we op een van de boomstammen zitten, die speciaal zijn neergelegd voor vanavond. Even denk ik aan het einde van de week. Wat zouden we moeten doen? Zouden we moeten gaan zingen op het podium? Zouden we bekent moeten maken dat wij “beroemd” zijn? Zouden de paparazzi komen?
Al snel houd mijn gepieker op als ik de meiden aan zie lopen. Ze lopen alle vier in een zwart kort jurkje. Melanie heeft een gitaar op haar rug en ik ben benieuwd wat ze gaan zingen.
“Okay. If I can get your attention!” schreeuwt Ben boven het geluid uit.
Meteen valt er een stilte en kijkt iedereen zijn richting op.
“Okay. Welcome by the campfire! I think we can start the singing!”
Al snel beginnen er mensen te zingen. Het verbaast me dat ze niet allemaal door elkaar heen gaan, maar ze wachten geduldig af tot de andere klaar is.
Ik hoor liedjes van Payphone tot Rather be. Van Bruno Mars tot Selena Gomez. Nog geen een keer is er een liedje van ons lang gekomen en ik sla even een zucht.
“Okay and then the last song of tonight. Ladies?”
Ben kijkt in de richting van Melanie, Carlisa, Hailey en Rebecca. Alle vier de meiden knikken en Melanie pakt haar gitaar. Als ze de eerste akkoorden aanslaat, blijft mijn hard even stil staan. Mijn hoofd schiet richting de jongens die met open mond naar de vier meiden staren. Dit kan niet. Maar de waarheid dringt door zodra Carlisa begint met zingen.


Carlisa:
Your hand fits in mine
Like it's made just for me
But bear this in mind
It was meant to be
And I'm joining up the dots
With the freckles on your cheeks
And it all makes sense to me

Melanie:

I know you've never loved
The crinkles by your eyes when you smile
You've never loved
Your stomach or your thighs
The dimples in your back at the bottom of your spine
But I'll love them endlessly

Melanie & Carlisa:

I won't let these little things slip out of my mouth
But if I do,
It's you,
Oh it's you,
They add up to
I'm in love with you,
And all these little things

Hailey:

You can't go to bed,
Without a cup of tea,
And maybe that's the reason that you talk in your sleep
And all those conversations
Are the secrets that I keep
Though it makes no sense to me

Rebecca:

I know you've never loved the sound of your voice on tape
You never want to know how much you weigh
You still have to squeeze into your jeans
But you're perfect to me

Hailey & Rebecca:

I won't let these little things slip out of my mouth
But if it's true,
It's you,
It's you,
They add up to
I'm in love with you,
And all these little things

Hailey:

You'll never love yourself
Half as much as I love you
You'll never treat yourself right, darlin'
But I want you to,
If I let you know, I'm here for you,
Maybe you'll love yourself,
Like I love you
Oh,

Rebecca:

I've just let these little things slip out of my mouth,
Because it's you,
Oh it's you,
It's you,
They add up to
And I'm in love with you,
And all these little things,

Melanie & Carlisa & Hailey:


I won't let these little things slip out of my mouth,
But if it's true,
It's you,
It's you,
They add up to,
And I'm in love with you,
And all your little things.


“Did they just?” vraagt Louis.
“Yes they did.” Zegt Zayn
Met zijn vijven starten wij de vier meiden met open mond aan.

Reageer (2)

  • loekatje

    i love it ga alsjeblieft snel verder ik kan niet wachten!!

    xx

    1 decennium geleden
  • XSanneLovex

    oooh snel verder!!!

    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen