Foto bij H4:  frutti music bar

Als jullie nog een stukje van de verhaal reageer :)

Als Bloom met haar ouders vlakbij de frutti music bar zijn. Zagen ze de meiden en de jongens bij de strand. Maar Bloom zag Roxy nergens. Bloom keek even naar binnen en zag de vader van Roxy(Klaus) maar geen Roxy. "ik ga even kijken waar Roxy is oké" zegt Bloom tegen haar ouder. "Ja, is goed Bloom, maar ga je niet naar je vrienden" zegt Vanessa tegen Bloom." en Bloom wij gaan naar binnen in de frutti music bar om een drankje te nemen" zegt Mike tegen Bloom. "Is goed pap, ik ga ook naar Klaus om te vragen waar Roxy is" zegt Bloom tegen haar ouders. Binnen in de frutti music bar ging Bloom gelijk naar Klaus(de vader van Roxy)."Hallo Klaus, mag ik wat vragen" zegt Bloom beleeft. "Heeii Bloom, Natuurlijk mag je wat vragen" zegt Klaus heel vriendelijk. "Nou, ik vraag me af waar Roxy is gebleven" zegt Bloom. "haar hond uitlaten... O daar is ze al" zegt Klaus en wijst naar de ingang van de frutti music bar. Bloom ging naar Roxy toe. "hey Roxy, ik zocht je al" zegt Bloom blij. "Heejj, Hoelang ben je hier dan" zegt Roxy. "Niet zo lang ben ik hier, maar ik was wel beetje bezorgt toen ik aan kwam en jou helemaal niet zag" zegt Bloom. "Agh dat is heel erg lief van je, maar ik was Artur aan het uitlaten" zegt Roxy en kijk naar haar hond Artur. "Ja dat zei je vader al maar ga je mee naar de meiden en de jongens" zegt Bloom lachend. "ja, lijkt me leuk" zegt Roxy met een lach. "Roxy help me even met de drankjes voor de ouders van Bloom en de andere mensen" roept Klaus. "O oké, is goed pap, Sorry Bloom de plicht roept" zegt Roxy. "oké is goed, ik ga naar de meiden en de jongens" zegt Bloom. "oké Bloom, als jullie iets willen drinken zeg het maar" zegt Roxy. "ja is goed" zegt Bloom en ze loopt weg. Maar toen Bloom naar haar vrienden maar toen houd iemand haar tegen. Het is haar ex-vriendje Andy. "Heeii Bloom, ik wist niet dat je hier bent. Al een tijdje niet gezien. "zegt Andy." Hey Andy, Wat doe jij hier nou weer" zegt Bloom met een glimlach. "nou Bloom ik zag je opeens en ik dacht zullen wij tweetjes een liedje zingen" zegt Andy heel lief. "O nou hmm.. Waarom wil je dat" zegt Bloom. "Nou net als een jaartje terug. jij met je vriendinnen en bandje opgericht. Weet je nog en dat jij de zangers was, en ik vond je stem heel erg mooi" zegt Andy. "O ja dat weet ik nog, dat was echt leuk. de winxband" zegt Bloom. "en wil jij dat met mij zingen als je dat wilt" zegt Andy heel lief. "Nou.. Oké is goed. een liedje dan. En welke liedje dan" zegt Bloom. "Oké kom je dan naar het podium "zegt Andy. "heejj mensen ik hoor muziek" zegt Musa heel erg blij. "Ja ik hoor het ook. iemand is aan het optreden. maar wie" zegt Flora. "Kom we gaan kijken, wie het is" zegt Stella. "hé het is Bloom met haar ex-vriendje Andy toch" zegt Layla. "Ja het is Andy. Wou waarom gaat Bloom zingen met Andy" zegt Stella geschrokt. "Waarom...Bloom...waarom" zegt Sky in zich zelf...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen