Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (18)

  • Chiya

    *snik* heb ontzettend lopen janken van de laatste hoofdstukjes, maar het maakt me toch wel vrolijk dat je een vervolg gaat schrijven. Ik heb nooit echt van verhalen van films/boeken gehouden, maar jou verhaal is geweldig :) topper hihi :)

    1 decennium geleden
  • LynnBlack

    *A few more tears ascaping from my eyes while writing this*

    Let me just thank you one more time my dearest Lady Oakenshield, not only you are a great writer, a true role model to me but also this story gave me courage, it gave me courage to keep writing, to start writing again and posting it all on Quizlet, I wouldn't have done it if it weren't for you and your wonderful hobbit story...SO THANK YOU!
    You truly deserved every kudo, every comment and every reader and anything your beautiful heart wishes for and so much more!

    Much love

    Lady Black
    Always at your service!
    xxx

    1 decennium geleden
  • Skynight

    Ooh dit gaf echt tranen in mijn ogen... Goed verhaal, wel jammer van het verdrietige eind... MAAR JE HEBT VOOR EEN VERVOLG GEZORGT DUS IK VERGEEF HET JE, JIJ SCHAT! :D

    1 decennium geleden
  • R3HAB

    Omfg ik was dwpressief maar nu ben ik blij

    I <3 u brilliant mind!

    Laat Alyssae het niet weer verpesten please haha ik ben blij dat ik weer haat reacties kan posten naar haar. Gewoon om anders te zinn (a)

    1 decennium geleden
  • Jarnsida

    Oké ik zag vervolg en sloeg de rest gewoon over !

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen