Met een diepe zucht zet ik een stap over de drempel. De jury kijkt me aan en ik geef alvast een knikje. Ik ga op het kruis in het midden staan en stel mezelf voor. "Hi, ik ben Harry en ik doe auditie voor Prince Charming'. De jury vraagt me opzij te stappen en er komen nog meer jongens binnen. Zenuwachtig wacht ik af tot alle 50 jongens binnen zijn. Mijn moed zakt me in de schoenen als ik al die gespierde jongens zie en hoe erg ze op Prince Charming lijken.' Welkom allemaal! Wij zijn Tiffany, Mike en Jenn , wij zullen beslissen of je dromen uit komen of niet. Als eerste willen we jullie danstechnieken zien'. Er wordt het een en ander uitgelegd en er wordt duidelijk dat een choreograaf een dansje voordoet en dat wij die na moeten doen. Ik kan amper de choreograaf bijhouden maar het lukt me toch om er een mooi dansje van te maken. Ik geef er ook een beetje mijn eigen draai aan. 'Alright, we hebben genoeg gezien!'. Iedereen zucht en puft en gaat weer terug naar achteren. 'Als we je naam noemen betekent het dat je door bent naar de volgende ronde. En dat is de theater ronde'. Er gaan vele namen voorbij en er zijn al zeker 15 jongens door, hoeveel er nog door mogen weten we niet. 'Luke Jones, Harry Styles, James Bristo, Kendall Darling en Nathan Grand, kom alsjeblieft naar voren, jullie zijn de laatste die door zijn naar de volgende ronde!' Ik kon het amper geloven en stond nog een beetje verbaasd toen iemand van de crew me vooruit duwde zodat ik bij de groep jongens stond die allemaal door waren. ' Voor de rest van jullie, bedankt voor het komen en misschien de volgende keer!' De jongens die niet door waren dropen af zodat alleen wij over waren. ' Gefeliciteerd jongens! In de volgende ronde willen we nog meer van jullie creativiteit zien. Je gaat een stuk spelen met een meisje die auditie doet voor Cinderella'. Grijnzend keken we elkaar aan, acteren met een meisje vinden we niet erg! 'Maar! Er is één raar puntje, je hebt geen tekst dus je moet improviseren, het moet alleen wel gerelateerd zijn aan Assepoester!'. De grijnzen werden vervangen door verbaasde en wanhopige gezichten. De meisjes kwamen ondertussen binnen en werden gekoppeld aan één van ons. Een meisje met bruin haar en blauwe ogen genaamd Katie werd aan mij gekoppeld. 'Hi, Ik ben Harry' en we schudden elkaar even de hand. 'Alright, succes, jullie hebben 3 minuten om ons te overtuigen!'. Katie liep van me vandaan en deed alsof ze door de grote doeken naar binnen kwam in het paleis. Mijn blik ging over de ruimte en bleef stoppen bij haar. Ik liep versneld naar haar toe.' Uwe hoogheid, mag ik deze dans van u?' en stak mijn hand uit en ging een beetje door mijn voorste knie. Katie deed alsof ze verrast was en legde haar hand in de mijne. Samen gingen we al walsend door de ruimte. ' Laten we naar buiten gaan, dan hebben we geen last van de rest'. Ik deed alsof ik voor ging en de grote ramen van mijn 'kasteel' open deed. We gingen in de lucht dicht tegen elkaar zitten en praten over van alles en nog wat. 'Alright that's a wrap! Bedankt allemaal, we houden even een pauze van 10 minuten. Als we terug zijn weet je of je het geworden bent!'

Reageer (1)

  • Deliamy

    Hihih ik ben zo benieuwd! x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen