Foto bij Chapter 2: Love at first sight

Met een groepje jongens en meiden zaten we in de cafetaria van de dansschool waar de audities zijn. We zaten een beetje te dollen toen één van de crew leden er aan kwam. 'Alle mensen die auditie deden voor Prince Charming of Cinderella moeten mij nu volgen!' We liepen de man achterna en er klonken wat gespannen kreten hier en daar.' Welkom terug! We zijn eruit, we hebben een paar van jullie gekozen die Prince Charming en Cinderella mogen spelen in het park als bij de parades! Als je je naam hoort weet je dat je bij de Disney familie hoort! Als eerste roepen we de jongens en daarna de meisjes. Als je je naam hoort kan je bij de tafel een stel papieren invullen!' 'James Bristo, Mike Gungor, Nathan Grand en Harry Styles. Hartelijk dank aan de rest van de deelnemers en misschien tot de volgende keer! Nu komen de meiden die Cinderella gaan spelen. Jenna Ashton, Isa Knighton, Laura Kingsley en Macy Jenner, kom maar naar voren en voeg je bij de jongens!' Terwijl ik al bij de tafel stond om wat papieren in te vullen kwam er een meisje naast me staan. Ik keek op en zag de mooiste ogen. Ze waren bruin met een randje groen eromheen en in het licht leek er ook nog blauw in te zitten. 'Uhm is er iets?' vroeg ze met haar engelenstem. 'Nee, behalve dat ik net in de mooiste ogen keek die ik ooit heb gezien.' Wauw goed gedaan Styles, nou denkt ze zeker dat je een player bent. Maar wacht, heeft ze een rode gloed over haar wangen? Misschien was het toch niet zo cheesy als ik zelf dacht. Nonchalant ging ik verder met het invullen van de papieren. Af en toe keek ik even op om naar Isa te kijken maar ging gauw weer verder als ze terugkeek. Het invullen van de formulieren duurde zo'n 5 minuten. Ik pakte mijn spullen en bleef nog even bij de uitgang rondhangen. Isa kwam aanlopen.'Nou dan zie ik je later denk ik?' zei ze zachtjes maar opgewekt.'Ik hoop het wel! Waar verblijf jij eigenlijk?'. 'In het Mercure hotel hier om de hoek'. 'Oh wat toevallig, ik ook! Zullen we er anders samen heen lopen?' stelde ik voor. Ze twijfelde even maar zei uiteindelijk toch ja. 'En waarom heb je hier auditie gedaan en waarom voor Cinderella?' vroeg ik nieuwsgierig. Ze leek even na te denken en antwoordde toen:' ik wou altijd al een prinses zijn en mijn favoriete prinses was Assepoester en ik houd van acteren dusja, bij jou dan?' Verwachtingsvol keek ze me aan. 'Een lang verhaal kort, van mijn ouders moest ik leren acteren en daar mijn carrière van maken en ik wou graag voor Disney werken, so here I am' zei ik met op het einde een knipoog. 'Klinkt nou niet alsof je acteren geweldig vind, of wel?' zei ze en ze keek me zo aan alsof het niet goed was wat ze vroeg. 'In het begin niet nee, maar de laatste tijd begin ik het steeds leuker te vinden. Vooral als ik met leuke mensen zoals jou moet werken'. Ze glimlachte even. Ondertussen waren we al bij het hotel aangekomen. 'Waar moet je heen? Dan loop ik wel even mee.' 'Ik zit op verdieping 3' zei ze een beetje verlegen. 'Okido, verdieping 3 it is!' we stapten de lift in en ik drukte op het knopje 3.'Maar, waar verblijf jij dan?' vroeg ze verwarrend toen ik maar één knopje in drukte.'Ook op verdieping 3!' grijnsde ik. Eenmaal boven aangekomen stapten we tegelijk uit waardoor we vast kwamen te zitten bij de ingang. Al lachend stapte ik achteruit en Isa vooruit. Ik liep achter Isa aan. Toen we bij kamer 19 waren draaiden ze om.'Nou eh bedankt en misschien tot in het park?' Ik wil liever niet zo lang wachten en vraag:'zullen we morgenochtend anders samen ontbijten?'. 'Uh ja is goed?!' ze klinkt niet heel zelfverzekerd maar stemt toch in. Ik zal er wel voor zorgen dat ze er morgenochtend geen spijt van krijgt!


De namen zijn Engels want ze doen auditie in Londen. Vandaar ;)

Reageer (1)

  • Deliamy

    This is greaaaat!
    Heel snel verder jij! xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen