Nou, Simba en ik weten wat we gaan kopen/maken voor Blackstar; een supercoole look, dat staat haar vast goed. We gaan vanmiddag naar het winkelcentrum naar de H & M, Blackstars lievelingswinkels. We weten nog niet wat voor soort look, we kijken wel even. Maar vandaag was echt een rotdag. (als je het cadeautje kopen voor Blackstar erbuiten laat.) Ik was met mijn broertje Max aan het spelen, maar het ging weer eens mis. Ik hield een HEEL klein bolletje draad boven Maxs mond, en Max dacht dat het een spin was. Maar net toen ik Max los wou laten, sloeg hij met zijn poot tegen mijn poot aan, en toen liet ik per ongeluk het bolletje los. En wat deed die gek?? Hij slikte het in!!! Max ging helemaal over de rooie en rende naar mam. Mam vroeg wat er gebeurt was, en en Max zei dat ik hem een spin had laten opeten. Ik zei dat het geen spin was maar een heel klein bolletje wol was, maar mam luisterde al niet meer. Ze nam Max mee naar de keuken en legde een rozijn, een druif en een heel klein snoepje op een bord. Toen vroeg ze of Max aan wou wijzen hoe groot het bolletje ongeveer was dat hij inslikte. Max nam rustig de tijd om alles op het bord goed te bekijken. Toen liep Max naar de koelkast, en haalde er een sinaasappel uit. Daarom mag ik een week niet gamen. Zoiets had ik wel ongeveer verwacht. Gelukkig mag ik zaterdag wel naar het feestje van Blackstar.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen