Foto bij Line 28.

Hebben jullie me gemist? ;$
Excuses!
Hoe was jullie eerste koningsnacht/dag?
Ik heb op mijn stage oranjetompoezen gemaakt en bingo gedaan,
daarna ben ik de stad in gegaan. (:
xxxx

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • Shanx_x

    Liam is echt een lul en ik vindt Niall dom dat hij het niet aan haar vraagt en zo reageerde terwijl het niet eens waar is

    Xx

    1 decennium geleden
  • megafanx

    :O omg ik wist dat hij erg was in het zoeken van een relatie maar zo gemeen dacht ik nu ook weer niet :o rampzalig gewoon! omg ik zou toch niet met hem willen als iemand mij zoiets flikt (N)

    Liam:
    Ok ik weet dat je een goeie jongen bent diep, diep, diep, diep, dieeeeeeeep vanbinnen echt waar misschien moet je eens je goeie kant tonen dat is namelijk aantrekkelijker. Denk je ook niet? Je kwetst haar nu meer dan nodig + Niall.

    Je hebt wel lieve familie om een werkstuk met jou te willen maken maar denk je ook niet dat je moeder een slechte indruk over Ashley heeft?

    Het komt erop neer dat je het jezelf erg moeilijk maakt!

    (Mag ik een knuffel van je? Als de echte Liam? en Volg me op twitter @PaulineLatruwe Love youuuu!)

    Niall
    Wat ben jij voor vriendje! Je gelooft haar grootste vijand, je hebt haar kant van het verhaal nog niet gehoord. En er is 1 roddel en je geeft het al op. Wel dat toont hoeveel jij wel niet van haar houdt.

    Ik denk niet dat je gevoelens voor haar hebt, maar gewoon nood hebt aan een vriendin (of drama). Er zijn genoeg vissen in de zee kies er daar van ;) .

    Harry
    Jij bent gewoon de beste vriend die een meisje zich kan inbeelden!! Zorg wel niet te veel dat het op een kuskus-relatie (K) begint te lijken. Shrikt anderen af om een relatie met je te beginnen.

    Louis
    Over jou valt niet veel te zeggen of toch negatiefs dat ik weet Keep Going Carrot!

    Zayneeeeeeee
    Cool Hair!

    Jij!
    Wie van de vijf? (Liam is miiiiine!) ((ok nee ik wil wel delen ))
    Waarom?
    Hoe?
    Wanneer?
    Koekjes of taart?
    Als ik zeg aarde dan zeg jij...
    Lievelingskleur? (van mij groen ;) )
    JE BENT SUPERSCHRIJVER!!! zoek een kostum en wat is je superkracht?

    Byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! xxxxxxxxxxxxx

    1 decennium geleden
  • Demongirltoni

    Aan liam:
    - ben je niet gewoon stiekem verliefd op ashley.
    - weetje dat je niall hier ook mee pijn doet.

    Aan ashley:
    - vind je niall echt leuk leuk. Of meer al vriendschap.
    - denkje niet dat liam jaloers is op jou en niall.

    Aan Niall:
    - ben je echt verliefd op ashley.
    - waarom geloof je liam
    - mag ik een horan hug

    1 decennium geleden
  • AllDayDreams

    Jou:
    Hoe kwam je op dit verhaal?

    Liam:
    Waarom probeer je tussen Ashley en Niall te komen?
    Waarom mogen jij en Ashley elkaar niet?

    Ashley:
    Als ik jou was zou ik Liam vermoorden...
    Is het soms niet irritant om een tweelingzus te hebben?

    Niall:
    Luister alsjeblieft niet naar Liam, hij is gewoon een klootzak.

    Harry:
    Wist je al dat jij de perfecte beste vriend bent? Me loves you!

    Snel verder xx

    1 decennium geleden
  • xxBluesky

    Oke liam dit is tgewoon donweg heeel vals, ik sta aan jou kant maar dit is gewoon vals ;l

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen