Foto bij W26

De volgende dag gingen ze met z’n allen naar het strand en namen ook Kiko en de Pixies mee.
“Heerlijk, even weg van alles”, verzuchtte Bloom.
“Genieten van de zon, de zee, het strand!”, riep Stella uit, en liet zich op haar handdoek vallen. “Brandon, kan je me even helpen met mijn zonnecrème?”
“Natuurlijk, liefste”, zei Brandon met een glimlach.
“Sky?”, vroeg Bloom met een engelengezichtje, terwijl ze ook haar zonnecrème nam. Niet veel later zaten de zes jongens elk hun meisje in te smeren.
“Heerlijk, zo’n massage”, verzuchtte Layla.
“Ja, het is echt zalig”, stemde Flora in.
“Nou, volgens mij zijn jullie nu wel ingesmeerd”, zei Riven. Hij stond prompt recht en ondanks de protesten van de meisjes, renden de jongens plots allemaal tegelijk de zee in.
“Ja, zeg”, pruilde Stella.
“Niet zeuren, Stella”, zei Tecna lachend. “Ik had nooit gedacht dat ze dat allemaal zouden doen.”
“Ja, maar het was heerlijk”, verzuchtte Musa nu ook.
“Eigenlijk zouden wij hen nu ook iets moeten geven hé?”, merkte Bloom op.
“Maar wat dan?”, vroeg Musa. Ze keken om zich heen.
“Ijsjes”, zei Flora, wijzend naar het ijskarretje een eindje verder. Ze zagen de jongens net uit zee terugkomen.
“Kom op, meiden”, riep Tecna. Ze sprongen op en holden weg, lachend om de beduusde blikken van de jongens die hen stomverbaasd nakeken. Ieder van de meisjes kocht twee ijsjes. Likkend van hun eigen ijsje en de andere ijsjes uit het zicht, liepen ze weer naar de jongens.
“Waar waren jullie nu zo plots heen?”, vroeg Sky.
“Waar waren jullie zo plots heen?”, kaatste Bloom lachend terug.
“Hé, wij gingen gewoon zwemmen hoor”, protesteerde Riven.
“Wij gingen gewoon ijsjes kopen hoor”, zei Stella.
“Kom jongens, dan gaan wij dat ook maar doen”, zei Timmy. “Ik krijg honger als ik die dames zo vrolijk zie likken.”
“Mooi niet, jullie zijn daarnet ook al weggelopen”, zei Musa.
“Dat moesten we echt nog een keer voorkomen”, vulde Flora aan, waarop de meisjes de ijsjes die ze voor de jongens gekocht hadden tevoorschijn haalden.
“Ha, dat zie ik graag”, lachte Helia. Allemaal namen ze hun ijsjes aan.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen