Foto bij H5: vrienden

Na het zingen gingen Zei Andy tegen Bloom "Je zingt super mooi, je hebt talent". Bloom lachte en zei "o dankjewel voor deze mooie om compliment, Andy maar ik ga weer naar mij vrienden toe, oké" "oké is goed, Bloom. volgende keer weer samen zingen" zeg Andy. "We kijken wel"zegt Bloom tel-wel ze naar haar vrienden lopen. "heejj jongens"zegt Bloom tegen de winx en de jongens. "Hey Bloom je zong goed"zegt Stella. "O zagen jullie het. Maar ik dacht dat jullie op de strand waren"zegt Bloom een beetje schokkend. "Ja dat waren we ook maar we horen muziek en jou stem. dus we gingen kijken. En ja hoor je zong,met... Je ex-vriendje toch maar hoe heet hij ook al weer... Andy toch"zegt Musa. "Ja zo heet hij. Ik naar jullie toe toen ik hier ging met mij ouders. maar hij tikte me aan en vroeg of ik een keer met hem ging zingen"vertelt Bloom. "oké dat is toch leuk"zegt Musa."ja, maar zullen we even naar de strand gaan. En daarna de dag afsluiten met een knallend lied"zegt Bloom tegen haar vriendinnen. De winx roepen ja leuk. Bij de strand gaan alle meisjes bij haar vriendje zitten. "Dit is wel heel leuke dag"zegt Flora tegen Helia. "Ja natuurlijk als bij mij alle liefste bloempje bent"zegt Helia teen Flora. "Dat is zo lief van je"zegt Flora tegen Helia. En ze beginnen ze zoenen. Allemaal hebben gezellig met hun vriendje maar behalve 1 stel praat niet met elkaar en dat is Bloom&Sky...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen