Foto bij • N°1

'Juliette naar beneden komen!' hoor ik mijn oom roepen.
ik loop rustig naar beneden en zie wat hij moet, ik kan niet echt goed met mijn oom opschieten dus
ik word snel boos om hem omdat hij vaak vervelend doet ..maar hij ook op mij!
Waarom moet hij altijd mij hebben,
Ik vraag wat er is.
'Ga jij is even naar de supermarkt boodschappen doen, ik heb geen zin en jij doet toch nooit wat.'
Hier begon het alweer mee ik deed wel wat ik had het gewoon druk en had het al moeilijk.
Er was vaak niet veel lekkers in huis omdat mijn oom was ontslagen. we woonde in een klein huisje waar veel aan mis was en soms dacht ik zelfs dat het spookte,
'Oke, ik ga al' en pakte het geld aan.
deed mijn jas aan de deur open en reed om m'n fiets naar de Supermarkt.
Helaas kreeg ik altijd veel bekijk van jongens, ze vonden me meestal knap maar zeiden nooit iets.
ik kon hier echt niet tegen en vond het zo jammer was er maar is een jongen die wat tegen me durfte te zeggen.
en ik woon bij mijn oom omdat ik mijn ouders niet ken, ze lieten me achter bij mijn oom en zijn daarna naar het buitenland gevlucht.
Bij de supermarkt pak ik het eten wat om het lijstje staat en loop ik naar de kassa opeens loop ik tegen een jongen op.
hij is mega knap, ik bloos
'Sorry..'
'Maakt niet uit, beautiful' en hij blijft me diep in m'n ogen kijken.
ik durf niks meer te zeggen en sta verbaast, eindelijk een jongen die iets tegen me zegt
hij vraagt hoe ik heet en geef al snel mijn naam.
'Juliette Castino en hoe heet jij?'
'Justin Bieber.. Je kent me toch wel.. Gheheh'
O!M!G! nu herken ik hem. ik ben geen Belieber en weet niet veel van hem af maar hij is zo knap en hij kan supermooi zingen.
ik doe van schrik mijn hand voor m'n mond en lach.
'Niet verlegen zijn Sweety..Maar ik moet verder ik hoop dat ik je nog is zie!'
en hij loopt door ik sta zo verbaast dat ik niet meer beweeg.
Er komt een winkelmedewerker naar me toe om te vragen of het met me gaat ik schrik en loop snel naar de kassa en reken af.

Reageer (1)

  • xJuliette

    Wat vinden jullie ervan ?
    Graag meningen voordat ik aan een nieuw hoofdstuk begin xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen