Foto bij 4. were going home.

i'm a mess in a dress.

eindelijk konden jullie weer naar huis. jy en edric hebben snel elkaars nummer gegeven. eindelijk thuis ging je meteen naar bed. toen je wakker werd kreeg je opeens een smsje van edric. 'heeeii, zin om iets te doen vandaag?' smst hij. 'jaa tuurlijk waar en hoelaat?' sms je dan terug. 'park om 1 uur' smste hij weer. je kijkt op je mobiel hoe laat 't is. boh je moest maar ens opschieten je hebt nog maar een kwartiertje. snel ging je je opmaken je haren stijlen hoefde niet ze waren toch niet te helpen. helemaal klaar vertrok je maar op de fiets. het was ijskoud buiten kwam je achter dus je zat met klappertanden op de fiets naar 't park. in de verte zie je edric staan, hij zwaait al naar je. 'hee Aylee' zegt hij blij. je stapt af sluit je fiets af en geeft em een knuffel. 'het is echt freezing hier' zeg je bibberend. 'haha valt wel mee zegt edric' 'ja jy bent een man, jullie zijn daar voor gemaakt ongeveer' hij lacht. hij doet zen jas uit en geeft het aan je. 'heb je het dan echt niet koud?' vraag je onzeker. 'als k 't ook koud had deed k em niet uit hea' zegt hij lieff. je vond edric echt een schat van een jongen en hij is single. 'Aylee weetje, jy bent echt een goede vriendin van me geworden in die korte tijd' zegt hij blozend. 'aww, das lieff van je' zeg je met een glimlach. hij komt naar je toe gelopen en geeft een kusje op zen wang. na een paar uur gepraat te hebben en rond te hebben gelopen dacht je maar dat je naar huis ging 't was laat en koud enz. 'edric k gaa 't word een beetje laat' 'is goed lieverd' zegt edric. oke dat had je niet verwacht. want plotseling voelde je de lippen van edric op joun lippen. geschrokken kijk je voor je uit.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen