Foto bij OO1 | Dae

Monsters are real, and ghosts are real too.
They live inside us, and sometimes,
they win.
- Stephen King

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • Trager

    Aaaaaagh, ik hou van je schrijfstijl! ;3 <3. Raad eens welk woord ik een hele tijd terug op papier heb geschreven :'). Dúath - Shadow. Hahahaha.

    9 jaar geleden
  • LynnBlack

    Hhahaha vraagt Elrond nu serieus of ze nog rust vind na het doden van moordenaars? Ok dear elf lord how warm harted could you possibly be?!
    Ik zou er zelfs gelukkig van worden als ik beul kon worden als beroep en moodenaars de kop kan afhakken, al zou ik hen het liever lastig maken, niet zomaar doden, ze laten afzien, martelen...Idd ik ben het soort mens dat absoluut tegen gevangenissen is, in de gevangenis krijgen ze alles op hun schoot gebracht, hemel op aarde, moordenaars, verkrachters en leugenaars en al dat soort criminelen verdienen zoiets niet, ze moeten gemarteld worden, hetzelfde meemaken als hun slachtoffers dan zouden ze wel een lesje leren!
    DUS AYAOF KALI (wat je maar wil) JE BENT NIET ZO SLECHT ALS MEN BEWEERD!
    En Elrond moet echt niet zo naïef doen! Ergens hoop ik dat hij Aya niet meer kan veranderen, ze hebben haar genoeg afgenomen...

    9 jaar geleden
  • Schack

    Geweldig. :Y)
    Ik houd wel van deze nieuwe Aya. Kali. Mooie naam.

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen