Foto bij Figure 3

Nadieh Smith-Jones


'This is going to take forever.' zeurde ik terwijl we in de rij stonden voor de club. Anne haalde haar schouders op.
'This is why I don't like clubbing you know.' begon ze toen, waarna ik lachend mijn hoofd schudde.
'False, you don't like clubbing because of the music.' zei ik tegen haar.
'True, and also the slutty people and the warmth.' somde ze op, waarna ik lachend mijn hoofd schudde.
'It'll be fun, Anne!' zei ik nog, voordat ik een irritante stem in mijn oor hoorde.
'Oh-my-god I always KNEW it!' zei de schelle stem en een blondine stond voor me te springen in een kort, strak jurkje waar haar borsten bijna uitrolden.
'Hi Christie.' glimlachte ik als een boer met kiespijn en probeerde nog aardig te doen tegen haar. Man oh man, wat had ik een hekel aan dat kind. Zo dom als een olifant, ook.
'I always knew you were lesbian! I mean, you could've told me I wouldn't have looked weird at you or anything, aw!' Ik knipperde even met mijn ogen. Wacht even.
'Christie, this is my roommate which I took with me so I don't have to deal with you all night long.' glimlachte ik naar haar, waarna zij even knipperde en keihard lachte.
'Sure, sweetie!' Ik draaide mijn gezicht naar Anne die dat allemaal wel amuserend leek te vinden.
'Do you get why you had to come with me?' Ze lachte en knikte. Verveeld keek ik weer om me heen. Wacht eens even. Ik kneep mijn ogen samen. Was dat niet..? Ik stootte Anne aan. 'Don't freak out but look to my right.' mompelde ik tegen haar en zag hoe haar ogen diezelfde kant op gingen, waarna ze groot werden. Okay, ik had dus gelijk gehad. 'Those are those gay guys right?'
'They aren't gay!' siste Anne en keek verhit op haar telefoon en toen weer naar mij. 'Do I look okay? Oh my god, is my make-up still in order?'
'You look fine! But they're those guys right? Why are they getting in right away?! HEY!' Dacht maar niet dat ik hier uren ging wachten als hun een soort VIP ding hadden! Ik begon te zwaaien terwijl Anne mij smeekte om te stoppen. De jongen met de kuif keek op, en stootte die jongen met de sproetjes aan, die ook keek en breed lachte. Waarschijnlijk waren ze met nog een paar, want het hele groepje stopte. De jongen met de grote lach liep voorop en ik zag Anne steeds hyperder worden. Oh god.
'Weren't you the bitchface in Costa?' vroeg de jongen toen met een grote lach aan mij, waarna ik fijn naar hem lachte.
'Hi freckles, nice to see you.' kaatste ik terug, waarna hij nog breder grijnsde.
'What are yous doing here?'
'Oh you know, skydiving.' zei ik luchtig, waarna de jongen met de kuif er ook bij was komen staan en lachte.
'So now you finally want to know us?'
'Yeah since I don't wanna die in this coldness.'
'So flattering.' grijnsde Carl. Ik rolde mijn ogen, waarna ik ze vergrote en smekend aankeek.
'Can we please, please go in with you seems you seem VIPs?' Ze wisselden even blikken en freckles keek ons toen grijnzend aan.
'If you have a dance and a drink with us, fine.' Ik keek hem even sarcastisch aan en liet mijn ogen toen naar de jongen met de kuif gaan, en daarna naar het groepje. Okay, misschien vond ik dat zo erg nog niet.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen